Page 65 of 73

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 30 Sep 2013, 20:32
by tiberiu
Am facut cateva poze de pe canalul UPC :

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 30 Sep 2013, 21:07
by cristiboss70
Cum sa il scoti la vanzare ? Cine ti-l cumpara cu dunga aia? Eu te sfatuiesc sa il trimiti la garantie chiar daca trebuie sa astepti o perioada de timp...

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 30 Sep 2013, 22:24
by tiberiu
da boss, as putea sa-l dau la un amanet, avand in vedere ca e inca in garantie, cu putin noroc, posibil sa iau macar 1400 lei pe el - cel mai bun pret pt modelul asta, desi eu am dat dublu... In plus mi s-a stricat si o pereche de ochelari 3d... :( inainte de samsungul asta am avut un lcd LG de 81 cm... (inca il mai am in alta camera) care functioneaza perfect, fara reparatii, dupa 6 ani de la cumparare...

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 30 Sep 2013, 23:17
by cristiboss70
Pai si nu e mai bine daca il trimiti la garantie si il repara sau iti trimite altul nou...fara sa te coste nimica(banuiesc...de unde ai comandat tv-u?...deobicei la faze din astea trebuie sa vina acasa la tine si sa il ea)...si dupa aia poti sa il vinzi

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 01 Oct 2013, 10:21
by sammy
Offtopic...
tiberiu wrote:da boss, as putea sa-l dau la un amanet, avand in vedere ca e inca in garantie, cu putin noroc, posibil sa iau macar 1400 lei pe el - cel mai bun pret pt modelul asta, desi eu am dat dublu...
:shock:
Scuza-mi interventia, dar totusi... sunt surprins de solutia propusa de tine.

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 01 Oct 2013, 18:10
by tiberiu
sal!
Am sunat azi la samsung si urmeaza sa ma caute ei, sa stabilim o zi cand vor putea veni sa se uite sau sa-l ia la reparat...
Inainte sa sun la ei, m-am interesat la un amanet, dar din pacate nu mi-l cumpara decat dupa ce rezolv eu problema ... adica dupa ce dispare linia...
sammy, eu atunci cand sunt dezamagit de un produs (in cazul de fata, aceasta problema la acest model de tv), incerc sa il dau sau sa scap cat mai repede de el...chiar daca ies in pierdere...deci nu fii surprins... ;)

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 01 Oct 2013, 19:52
by sammy
Sa inteleg ca-l vinzi chiar daca se repara? Pune o oferta la vanzari, si pe mine ma intereseaza.

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 01 Oct 2013, 21:18
by tiberiu
daca se repara, il mai tin... cred ca pana face un an (martie 2014)... apoi mai vorbim si daca il mai vrei, negociem :)
dar sunt sceptic si nu cred ca se va repara (cred ca imi vor da alt tv)... dar daca il vrei asa, cu linie, il vand cu 1400 (fara ochelari 3D) !

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 02 Oct 2013, 18:12
by Dani
Buna ziua,
Am un Samsung UE40ES6100, am facut update la ultima versiune de soft si cand intru in smart hub tot imi apare mesajul "Pt. a utiliza serv. VOD premium din Smart Hub, actualizati software-ul TV. Actualizati televizorul? da/nu"
I-am dat si da si nu am facut update la unele aplicatii dar mereu cand intru imi apare mesajul acesta
Vreo solutie?
Multumesc

Re: Samsung 40ES6100 Review

Posted: 02 Oct 2013, 18:38
by tiberiu
si mie mi s-a-ntamplat dupa actualizarea softului... dar numai o singura data. Acum, la cat de imprevizibil a devenit tv-ul acesta pt mine, nu m-ar mira s-o patesc si eu... iar...
eu ma uit de cateva zile pe diverse site-uri la un model de tv 2013 marca LG... si imi place...mai mult decat 6100 :roll: