Page 3 of 7
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 27 Dec 2013, 22:06
by chiciuc
scrie si versiunea. Eu la v 4.000301 / 17.12.2013 nu am probleme cu autentificarea pe HT-F5550. Nici pe 26F4500 (ai trebuie sa verific vers).
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 28 Dec 2013, 10:01
by raducanmihai
Si eu am aceeasi problema pe un F6470. Cred ca se intampla dupa 24 de ore de la introducerea codului.
@chiciuc: Nu stiu la ce versiune te referi si unde sa o caut.
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 28 Dec 2013, 10:20
by roraly
Aceeasi versiune si pe smart-ul meu: 4.00301. Actualizat 2013/12/17.
Posibil sa fie dependent de model...
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 28 Dec 2013, 10:35
by roraly
Versiunea unei aplicatii o poti verifica din Samsung Apps unde ai control asupra aplicatiilor instalate. Selectezi din lista HBO GO si iti da toate datele despre ea.
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 29 Dec 2013, 10:59
by raducanmihai
Mersi. Am verificat si aceeasi versiune am si eu.
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 30 Dec 2013, 21:32
by chiciuc
Intr-adevar cand se incarca aplicatia imi apare in meniu Autentificare. Dar dupa 2-3 sec dispare, probabil isi face autentificare.
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 07 Jan 2014, 08:18
by Chance999
Buna ziua, probleme cu HBO GO am si eu , am luat legatura cu operatorul si m-a flituit imediat. Aplicatia a mers perfect 1-2 luni, dupa nu mai intra in aplicatie(aia "premium" preinstalata), am intrat in store sa iau alt hbogo, l-am luat, a mers. Dupa cateva zile nu mai mergeau decat cateva seriale/filme, dupa noroc, erori cat cuprinde, pana nu a mai mers deloc, operatorul mi-a schimbat TV PIN-ul, ma pot loga, a da uitasem sa spun ca nu mai imi recunostea TV PIN-ul, revenind, ma loghez dar nu mai pot da play la NIMIC de saptamani intregi, sunt vreo 3-4 erori care mi le da fail to recieve license from server etc. Caut in disperare un mail un numar de telefon ceva suport direct catre hbo go , nici o sansa
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 07 Jan 2014, 08:37
by sammy
Bună,
eu doar presupun, că nu am încă abonament, că hbo go vă trimite din nou la operator, deci tot lor trebuie să le da-ți peste cap cu contractul.
A 2-a oară nu mai acceptați să fiți flituit ci reacționați mai "hotărât"
Este în interesul tuturor ca un serviciu (chiar dacă la început) ori se face calumea, ori să-l bată de bordură.
Numai din câte ne-a zis
roraly și cred că este dovadă de răbdare, dar este prea de tot modul cum funcționeză la dvs.
Înainte de a lua măsuri mai categorice este bine să vă verificați că nu faceți dvs. ceva eronat, deși este foarte puțin probabil din moment ce a mers.
Re: Aplicatia HBO GO in SMART HUB Samsung
Posted: 07 Jan 2014, 12:31
by roraly
Suna nasol ce ti se intampla. Ai putea mentiona te rog modelul TV + versiunea aplicatiei HBO GO instalate?
Se pare ca recunoasterea TV PIN-ului e o "problema" a aplicatiei HBO GO pe SMART.
Posibil din motive de securitate, cei de la HBO GO sa fi considerat autentificarea pe SMART sa fie musai dependenta de un alt terminal (e.g. PC, tableta, smartphone) unde sa te INREGISTREZI cu utilizatorul pe care ti-l da operatorul. Intuiesc asta pentru ca numai de pe un astfel de terminal ai acces la meniul de Administrare a Terminalelor si la vizualizarea COD PIN TV-ului. De pe SMART nu ai nici o optiune de administrare/control (inca).
Cum am zis si mai sus, la mine functioneaza astfel: daca imediat dupa startul aplicatiei pe SMART, si dupa ce astept sa treaca faza aia de blocking application (care tine vreo 8-10 sec) imi afiseaza cod eroare, atunci intru pe alt terminal, ma joc putin prin adminstrarea terminalelor, eventual un refresh la pagina cu COD PIN TV si apoi re-introduc la TV. Ca un reset
Intr-un fel ii inteleg si pe ei. Ce-ar fi sa dau codul asta PIN prietenului care sta la cucuietii din deal cu intentia ca el sa il foloseasca cand vrea.

Mai bine sa il facem dependent de un alt terminal si deci implicit de contul utilizatorului.
pierdere subtitrare Hbo GO
Posted: 08 Jan 2014, 13:22
by florinn76
TV 46F6400
Mai are cineva probleme cu lipsa subtitrarii pentru 10-15 secunde din cand in cand (la fiecare aprox. 5 min)?.
Partea video/sunet nu este afectata, ca si cum subtitrarea ar veni din alt server si nu ar ajunge uneori.
Am trecut de pe wireless pe cablu LAN dar problema persista, parca mai rar dar tot lipsesc 10-20 linii subtitrare pe film.
E deranjant, mai ales la filmele ce nu sunt in engleza.
Am facut update la fw la 1116 (trecand de la 1113) dar nicio schimbare.
Pe tablet android aplicatia merge ok (din pacate tabletul nu scoate subtitrarile pe hdmi-out si oricum e mai comod fara a mai lega ceva la tv)