Pagina 1 din 1

SkyDrive - Lipsa subtitrare

MesajScris: 24 Iul 2013, 10:16
de krik
Buna ziua,

Dupa ce am achizitionat un 32F6400 am incercat sa vizualizez filme/seriale stocate pe serviciul ,,SkyDrive". Acest serviciu de clouding are un folder dedicat ,,Samsung Link" fiind prezent in meniul allshare alaturi de ,,DropBox" si ,,SugarSync". Problema este ca subtitrarea stocata alaturi de fisierul video nu este incarcata de catre player. Precizez faptul ca atat fisierul video cat si subtitrarea au aceeasi denumire. Am incercat filme diferite - aceesi problema. Daca s-a mai lovit cineva de aceeasi problema va rog sugestii/pareri/solutii...!!

Va multumesc!

Re: SkyDrive - Lipsa subtitrare

MesajScris: 30 Iul 2013, 10:12
de bento
poti incerca o resetare completa a TV-ului , daca nu te descurci apeleaza la aia de la Samsung ca au plicatii cu care verifica ce numerge la TV doar prin telkefon…numai ca tre sa fii in fata TV-ului