SkyDrive - Lipsa subtitrare

Programe ce se instaleaza pe PC si-l transforma in server DLNA: Samsung AllShare, Serviio etc

SkyDrive - Lipsa subtitrare

Mesajde krik » 24 Iul 2013, 10:16

Buna ziua,

Dupa ce am achizitionat un 32F6400 am incercat sa vizualizez filme/seriale stocate pe serviciul ,,SkyDrive". Acest serviciu de clouding are un folder dedicat ,,Samsung Link" fiind prezent in meniul allshare alaturi de ,,DropBox" si ,,SugarSync". Problema este ca subtitrarea stocata alaturi de fisierul video nu este incarcata de catre player. Precizez faptul ca atat fisierul video cat si subtitrarea au aceeasi denumire. Am incercat filme diferite - aceesi problema. Daca s-a mai lovit cineva de aceeasi problema va rog sugestii/pareri/solutii...!!

Va multumesc!

0
0
krik
Nou pe forum
 
Mesaje: 4
Membru din: 22 Iul 2013, 12:16

Re: SkyDrive - Lipsa subtitrare

Mesajde bento » 30 Iul 2013, 10:12

poti incerca o resetare completa a TV-ului , daca nu te descurci apeleaza la aia de la Samsung ca au plicatii cu care verifica ce numerge la TV doar prin telkefon…numai ca tre sa fii in fata TV-ului

0
0
bento
Informat
 
Mesaje: 68
Membru din: 18 Feb 2013, 12:36


Înapoi la Software

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

cron
REVIEW
Samsung KU6072
PROMOTIE

Click aici pentru detalii!