UE32F6400 - Probleme Web browser (Nu se mai deschide)
Posted: 26 Jan 2015, 12:16
Bună ziua, am un TV Samsung UE32F6400 și am următoarea problemă :
De sâmbătă 24 ianuarie ora 18 și 30 de minute, nu mai îmi merge ”Web Browserul” din ”Smart Hub”.
În momentul în care a ”crăpat”, eram pe această pagină :
http://www.samsung.com/ro/consumer/tv-a ... H7500WM/EN și chiar am dat clic pe butonul ”Cumpărați acum”.
Din acel moment, ”Web Browser”-ul nu a mai răspuns la nicio comandă.
Am apăsat pe butonul ”Smart Hub” de pe telecomanda ”Smart” a TV-ului și după câteva secunde TV-ul s-a restartat singur.
Din acel moment nu mai pot deschide ”Web Browser”-ul !
Am încercat așa :
Am resetat ”Smart Hub”-ul, și nimic!
Am făcut Update de firmware de la versiunea ”2000.2” la versiunea ” 2101.0”
( am făcut update de pe un stick USB), și nimic!
Am resetat TV-ul la setările din fabrică, și nimic!
Ce aș mai putea face?
De sâmbătă 24 ianuarie ora 18 și 30 de minute, nu mai îmi merge ”Web Browserul” din ”Smart Hub”.
În momentul în care a ”crăpat”, eram pe această pagină :
http://www.samsung.com/ro/consumer/tv-a ... H7500WM/EN și chiar am dat clic pe butonul ”Cumpărați acum”.
Din acel moment, ”Web Browser”-ul nu a mai răspuns la nicio comandă.
Am apăsat pe butonul ”Smart Hub” de pe telecomanda ”Smart” a TV-ului și după câteva secunde TV-ul s-a restartat singur.
Din acel moment nu mai pot deschide ”Web Browser”-ul !
Am încercat așa :
Am resetat ”Smart Hub”-ul, și nimic!
Am făcut Update de firmware de la versiunea ”2000.2” la versiunea ” 2101.0”
( am făcut update de pe un stick USB), și nimic!
Am resetat TV-ul la setările din fabrică, și nimic!
Ce aș mai putea face?