Am zis ca sa va mai tin la curent cu mica problema

.
In data de 28.08 am facut iarasi o sesizare la Samsung Romania, iar in data de 29.08 am fost sunat ca sa stabilim daca se poate interventia casa in data de 30.08, lucru pe care l-am acceptat.
De data asta a venit un alt tip de la Samsung, la fel de ok si el, cineva care citeste acest forum pentru ca deja stia raspunsul care l-am primit de la ServSkills.
Am zis sa nu fiu ca tot romanul care se uita la niste mkv-uri 3d si am decis sa ma duc sa imi cumpar niste blueray-uri 3d si asa am cumparat 5 Blueray-uri(printre care si ultimul Resident Evil si Despicable Me 2). Efectul de crosstalk(am mai citit pe unele forumuri si se pare ca ghosting se numeste cand efectul apare pe 2d si crosstalk se numeste cand efectul apare pe 3d) se vede foarte foarte clar in cadrele unde exista adancime sau pop-out mare. Inainte sa pornesti un BlueRay, acestea au niste imagini de prezentare si tu de acolo iti poti alege subtitrare, language s.a.m.d. . In Despicable Me 2 la prezentare sunt 3 minioni nebuni care fac tot felul de farse pe ecran, iar unul dintre ei face niste balonase de spuma care ies din ecran. E aici, fiecare balonas dinasta se vede dublu, dar cand zic dublu, se vad de doua ori, nu ca ar avea putin crosstalk si vad doar o margine a balonului. Mi s-a spus ca problema pare de la soft si sigur nu este hardware....mai vedem, eu tot nu sunt asa sigur, dar se poate ca nu stiu eu mai multe decat cineva care lucreaza in fiecare zi cu asa ceva.
Tipul de la Samsung a tot insistat sa vada daca acest efect de crosstalk apare la conversia 2d->3d, lucru unde a vazut si el ca apare dar mult mai rar, asta pentru ca efectele 3d intr-o conversie sunt foarte slabe(parerea mea cel putin). Am verificat si in 3D Explore si la fel, la anumite faze unde adancimea este mai mare, se vede dublat. Chiar l-am intrebat pe baiat daca am eu probleme si cine stie, poate am nevoie de ochelari.
Cel mai interesant lucru care mi s-a parut cand am stat de vorba cu reprezentantul Samsung a fost faptul cand l-am intrebat de problema de "high loading" in DLNA a filmelor. Raspunsul a fost ceva de genul: "Da, seriile F au probleme cu softul cand este vorba de DLNA"(sau ceva de genul asta). Asta m-a blocat putin....pai cum mama masii sa faci ma seria F mai proasta ca seria E ? Tehonologia avanseaza din cate stiam eu. Ar fi frumos sa se explice inainte acest lucru, las-o incolo de treaba, asa ceva mie unul mi se pare inacceptabil. Pai dau aceeasi bani si imi iau un 55H6400, sau la vremea respectiva mai puneam ceva. Daca stiam acest lucru clar imi luam tot un seria E sau un seria H, de ce mi-as fi luat un seria F daca stiam ca are probleme cu softul cand este vorba de incarcat filme? Nu mi-am luat TV-ul ca sa ma uit la stiri, Vocea Romaniei sau Feriti-va de Magarus....mi-am luat strict pentru filme. Nici nu am grad de comparatie pentru acest lucru.....este ceva de genul poftim un Smasung Galaxy S5...dar la call-uri se aude mai prost decat S4. Acuma intrebarea mea ar fi....ok, am F7000, imi iau un SEK-2000 ca sa fac upgrade inspre H.....mi se rezolva problema cu high loading via DLNA ?(eu sper sa da)
Anyway, vizita si constatarea "defectului" nu a durat mai mult de 15-20 minute si mi s-a spus ca am sa fiu contact de cineva de la Samsung. Astazi suntem in 15.09 si tot nu am primit nici un telefon de la nimenea. Am zis hai sa intru pe chat-ul de la Samsung.com/ro si sa intreb daca exista vre-o sesizare inca deschisa pe numele meu sau pe un numar de client care il am trecut in telefon. Domnisoara de pe chat mi-a zis ca ultima mea sesizare a fost inchisa pe data de 29.08 cu mesajul ca sunt de acord a se face o verificare la mine acasa. Pai cum sa se inchida o sesizare cu un acord din partea mea pentru o verificare, rezultatul verificarii unde este ? Nu stiu, nu pot sa inteleg cum o sesizare, un incident, o problema, un request sa se inchida cu o rezolutie de genul acesta.
Ok, nici o problema, am zis sa ii dau un mesaj tipului de la Samsung, pentru ca aveam inca numarul lui si nici nu imi permiteam sa deranj cu un telefon, poate omul era la munca. I-am dat un mesaj si am primit un telefon de la el si da, era si el mirat de faptul ca nu m-a sunat inca nimenea si mi s-a spus sa mai astept putin pentru ca o sa dea el un mail mai departe(si ca interventia facuta la mine acasa a fost un caz mai special si nu a existat incident sau sesizare, totul a fost pe mail). Nu am inteles eu prea bine acest lucru, dar na....se mai intampla.
Acuma, asteptam si vedem

.