alber7 wrote:Am ue46es6100 si inainte de asta imi mergea binisor utube-ul. Se incarca cam greu (pus si pe seama router-ului) dar vedeam chiar si 1080, imaginea era excelenta! Acu... memory full parca... Am vreo sansa sa revin la varianta veche? Imi plang copiii

...
Nu stiu daca te ajuta: Uite ce le-am scris eu si raspunsul dat de ei.
Ideea este ca dupa acest reset am o vers mai veche de broswer , care nu-mi cere update( nu stiu de ce), a disparut problema cu memorie insuficienta....etc, dar imi persista ceea cu full screen...
Ce am scris eu:
Legat de web browser.
Ieri televizorul mi-a facut update de firmware de la vers 1026 la 1028.
Este vb de 32eh5450.
Acum nu inteleg ceva, dupa acest update mi s-a facut obligatoriu update si la web browser ceva cu 1027 sau asa ceva, nu sunt acasa si nu stiu sigur.
Dupa aceste updat-uri tel merge mai prost.
Asa mi se pare mie, acces mai greu la anumite comenzi , in smart, web browserul face figuri.
Daca pana acum puteam sa vad de exemplu un film online , acum merge 5-10 minute si apare mes. :: memorie insuficienta sau oprire din cauze necunoscute ::: .
Ideea este ca am incercat sa fac update dupa usb. M-am dus pe site-ul samsung si surpriza: acolo update de firmware este cu 1029.L-am luat ,am dat si nimic: zice ca nu exista un update firmware mai nou.
Nu mai inteleg nimic si nu stiu ce sa fac.....
Cateodata cand fac full screen, ma lasa sa accesez bara de jos a paginii pentru a reveni, iar altadata deloc.
Trebuie sa dau ESC din tastatura sau return din telecomanda.
Astept un raspuns la obiect de la dumneavoastra....
Multumesc....
Ce au raspuns ei:
Stimata doamna/ Stimate domn marian Floarea,
Va multumim pentru ca ati contactat Samsung Electronics Romania!
In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam urmatoarele:
In legatura cu situatia dvs. va rugam sa reincercati o noua actualizare cu ajutorul unui stick USB formatat, apoi sa intrati in Smart HUB si sa apasati butonul Tools de la telecomanda >setari>resetare>patru de zero. Totodata daca televizorul dvs. are simptome anormale va sugeram sa contactati service-ul autorizat din zona dvs. In cazul in care doriti sa vizionati filme sau seriale va sugeram sa utilizati aplicatiile create pentru aceste servicii.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta telefonic la numarul GRATUIT: 08008 SAMSUNG (08008 726 78 64) (L-V 09:00 – 18:00).
Pentru a putea beneficia de un serviciu cat mai eficient de fiecare data cand ne contactati va rugam sa folositi numarul dumneavoastra de client: 3100141317 si sa aveti pregatite urmatoarele informatii atunci cand vi se solicita: numarul modelului, numarul de serie şi data de achizitie a produsului.
Cu stima,
Serviciul Relatii cu Clientii
Samsung Electronics Romania