Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)
Posted: 01 Dec 2016, 16:41
Păi, ești sigur că au dezvoltat aplicații pentru Samsung/Tizen? Și eu aș vrea o mulțime de Apps, dar nu prea se poate.
(aproape) Totul despre televizoarele Samsung
https://samsungtv.ro/
Thanksursamajor wrote:selector, here is the download link for v. 1150:
https://mega.nz/#!wNVXkCoB!wHmU6cm0tjQS ... qamPNpr0fE
Service de tot rahatul. Niște nesimțiți. Ar trebui să le trimit foto cu versiunea mea și să-i întreb de unde am luat-o, am făcut-o eu? Și, mai ales, de ce pun la dispoziție un firmware, ca apoi să-l retragă.lupone22 wrote:in legatura cu 1150 asta au raspuns cei de la Samsung![]()
Va multumim pentru ca ati contactat Samsung si pentru interesul acordat produselor noastre.
Va informam ca informatia solicitata este indisponibila momentan. Va recomandam sa asteptati sa reapara pe site si apoi sa efectuati instalarea.
Toate cele bune.
Ar trebui bombardați cu astfel de email-uri, chiar îndemnați să consulte această comunitate de deținători de Samsung, poate și-ar îmbunătăți atât televizoarele, softurile, cât și modul de răspuns la anumite cereri ale utilizatorilor.selector wrote:I'm from Latvia. I've called local Samsung support but they couldn't comment on which exactly models or regions Games are available. and the most annoying answer was "What do you expected, this is new model, so firmware could be changed / modified in future. Just wait, maybe Games will be added someday, or not". After that I don't want to call them again. They also offered to remotely connect to my TV, on working day, working time and make "the big reset", but they do not give any chance that it could add this feature. Anyway I'm not at home on working time, so it's nearly impossible.
hai cu mail-uri si telefoane pe ei sa ii certamursamajor wrote:Service de tot rahatul. Niște nesimțiți. Ar trebui să le trimit foto cu versiunea mea și să-i întreb de unde am luat-o, am făcut-o eu? Și, mai ales, de ce pun la dispoziție un firmware, ca apoi să-l retragă.lupone22 wrote:in legatura cu 1150 asta au raspuns cei de la Samsung![]()
Va multumim pentru ca ati contactat Samsung si pentru interesul acordat produselor noastre.
Va informam ca informatia solicitata este indisponibila momentan. Va recomandam sa asteptati sa reapara pe site si apoi sa efectuati instalarea.
Toate cele bune.
Mi-e lehamite și silă de tipul ăsta de Suport. Vezi și răspunsul primit de amicul din Letonia:
Ar trebui bombardați cu astfel de email-uri, chiar îndemnați să consulte această comunitate de deținători de Samsung, poate și-ar îmbunătăți atât televizoarele, softurile, cât și modul de răspuns la anumite cereri ale utilizatorilor.selector wrote:I'm from Latvia. I've called local Samsung support but they couldn't comment on which exactly models or regions Games are available. and the most annoying answer was "What do you expected, this is new model, so firmware could be changed / modified in future. Just wait, maybe Games will be added someday, or not". After that I don't want to call them again. They also offered to remotely connect to my TV, on working day, working time and make "the big reset", but they do not give any chance that it could add this feature. Anyway I'm not at home on working time, so it's nearly impossible.
De exemplu, i-aș pisa cu problema judder-ului, care se manifestă cu 1142 și aproape lipsește la 1150. Zic "aproape", fiindcă uneori, rar și absolut aleator (preț de câteva secunde) TV-ul încă "pierde controlul". Însă, oricum, față de 1142 saltul e uriaș.