Page 2 of 2

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 07 Nov 2012, 08:47
by brad
Asa este. E contract pe 2 ani, altfel nu se mai poate. DAca il reziliez inainte de termen tre sa platesc "daune" Romtelecom-ului.
Nu am nici un favor deosebit in afara faptului ca am router-ul si telefonul gratuit.

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 07 Nov 2012, 08:50
by sammy
Ceva clauze de reziliere? :) ... pai daca nu merge IPTV fluent, tot "acatza"... sa-si faca serviciul calumea...

Cred ca asa ar merge si VOYO. Cine stie ce probleme de conexiune ar fi in zona si nu te-ai putea folosi de abonament. Ma bate gandul sa incerc... totusi. Dar abonament de proba :)

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 07 Nov 2012, 11:54
by brad
In contract scrie ca dupa 7 zile poti renunta la abonament fara plata despagubirilor.
Exista clauze de reziliere si in baza lor am si depus cererea catre ei. Dar trebuie citit contractul foarte atent de la bun inceput. Nu ca ar fi negociabil.
Curios e ca in zona banda este de 60MB iar IPTV-ul consuma cam 8MB. SI nu sunt multi "consumatori" de Romtelecom, deci spatiu suficient de mult.
Banuiesc ca tot la echipamente este buba.
Mai astept niste raspunsuri de la ei. Sa vad ce mai "povestesc".

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 20 Nov 2012, 20:07
by cavegrinder
Din cite am vazut eu pe net,referitor la discutii legate de rezilierea contractelor(rds,romtelecom,upc,etc),exista o portita.Daca in decursul unei luni calendaristice,se fac 3 sesizari,si acele sesizari nu primesc un feedback rezonabil catre client,se poate rezilia contractul fara a mai plati acele daune catre firma respectiva.

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 21 Nov 2012, 15:01
by brad
Din nefericire nu este valabil. Am 7 incidente ridicate cu revenire la ele si abia aseara s-au gandit sa sune de la call center sa-mi propuna ca in termen de o saptamana sa vina echipa tehnica acasa sa verifice echipamentele. Lucru care ar fi trebuit facut de la bun inceput. Si asta dupa ce le-am comunicat ca voi sesiza ANPC.
Foarte urat din partea lor.
Ramane de vazut ce se va intampla.

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 21 Mar 2013, 12:41
by Edido
Pana la urma ce s-a intamplat? S-a remediat situatia?
Eu am probleme cu net-ul si tot fac sesizari la ei...fara nici un fel de raspuns. Ma bate gandul sa reziliez contractul. :roll:

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 22 Mar 2013, 12:13
by brad
Da. S-a rezolvat. Am renuntat la abonament. Am reziliat contractul, fara plata penalitatilor.
Dar si asta s-a facut cu foarte multa tevatura. Banuiesc ca, de fapt, era vorba de echipamente, dar nu s-au miscat sa verifice.
Oricum modul in care relationeaza si raspund la solicitarea clientilor casnici lasa foarte foarte mult de dorit.

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 22 Mar 2013, 12:28
by Edido
Da, mersi pentru raspuns. Incet ajung si eu la termenul de 15 zile de la ultima "notificare" depusa...fara nici un semn din partea lor. Dupa aceasta perioada, le voi plati factura exact asa cum au rezolvat si ei situatia. Am deja 10 ani impreuna cu RTC,deci nu ma mai "leaga" nimic de ei :roll:

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 25 Mar 2013, 12:17
by brad
POvestea cu plata facturii "mai tarziu" s-ar putea sa nu tina. Iti vor trimite somatii peste somatii si posibil si mai rau.
Cel mai bine e sa mergi la un magazin Romtelecom si sa depui acolo o sesizare scrisa. O sa ramai neplacut surprins ca nu sunt inregistrate cererile tale de pana acum.
Iar daca tot nu se rezolva iei echipamentele si le pui in brate doamnei/domnisoarei de la magazin. Poate, cumva, atunci se vor misca. Dar slabe sperante...
Depune sesizare la magazin. Acolo am aflat si eu ca trebuie sa folosesti un anume formular pentru sesizare...SURPRIZA

Re: IPTV Romtelecom

Posted: 29 Mar 2013, 20:32
by Edido
In sfarsit am rezolvat-o ;) Nu cu renuntarea, ci cu solutionarea problemei. Cred ca am vorbit de vreo 20 de ori cu ei in ultima luna. Aseara m-au sunat sa ma instiinteze, ca sunt singurul in zona la care nu se poate rezolva problema cu viteza netului ( chiar daca un tehnician de-al lor le-a explicat chiar de la mine din casa ca reteaua suporta fara probleme upgrade-ul ).
Am terminat discutia cu urmatoarea propozitie: " ok, atunci i-au legatura cu colegii de la comercial si renunt la servicii...imi pare rau "
Astazi, ca prin minune s-a rezolvat si dintr-o data totul a fost posibil :lol: