32F5500 - SmartHub - Aplicatii inactive

2013
Post Reply
Adex
Nou pe forum
Posts: 1
Joined: 27 Jun 2014, 07:52

32F5500 - SmartHub - Aplicatii inactive

Post by Adex »

Salut. Mi-am luat un samsung UE32F5500, am dat un update la soft cum m-a sfatuit baiatul de la Domo, dar problema este ca, la accesarea SmartHub, aplicatiile sunt inactive. Asta e ciudat - in magazin a verificat si mergeau, acasa au mers la prima deschidere, acum nu mai merg. Tv-ul e conectat la net wireless, deci nu stiu de ce nu se activeaza :(
Cand inchid tv-ul si il deschid, aplicatiile sunt active, dar dispar in cateva secunde si apoi apar ca inactive, fara sa poata fi accesate. Singurele active sunt Voyo si SeeNow, care nu ma pasioneaza..
Daca raspunsul e evident scuze, abia l-am luat si mi-am prins urechile.
Multumesc :roll:
User avatar
adi_krusell
Expert
Posts: 696
Joined: 17 Sep 2012, 11:37

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Post by adi_krusell »

Salut.
Incearca o resetare a Smart Hub-ului (Menu > Caracteristici Smart > Resetare Smart Hub). Codul PIN este 0000 (4 x zero).
Succes.
UE40ES7000SXXH/SEK-1000/DIGI Smart CAM CI+ HD/Humax DIGI+C HD/A.C.Ryan PlayON!HD/Synology USB Station 2/ZyXEL NSA310/Nexus 7/Samsung Galaxy S4 I9505
"Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este atunci cand merge totul, dar nu stii de ce.
Eu imbin teoria cu practica: Nu merge nimic si nu stiu de ce."
ares_geo
Curios
Posts: 18
Joined: 22 Jan 2014, 11:28

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Post by ares_geo »

Salut,

Cred ca cel mai simplu ar fi sa dai un telefon la suport clienti Samsung - ei iti pot face resetare din meniul de service :
relatii clienti samsung.jpg
TEL: 08008 SAMSUNG
(08008 7267864) - apel GRATUIT
Web: www.samsung.com/ro
Programul de lucru:Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
bluey
În domeniu
Posts: 132
Joined: 16 Jan 2014, 22:42

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Post by bluey »

In perioada Campionatului Mondial, 12/06 - 13/07, Call center-ul Samsung are program prelungit pentru DTV suport:

Lu - Vin: 09:00 -21:00;

Sam - Du: 10:00 - 15:00


Oricum problema lui Adex nu e atat de complexa incat sa necesite apelarea call centerului.
Smart Hubul seriei F este ceva mai complex si are nevoie de mai mult timp sa isi faca update si sa isi instaleze ultimele versiuni ale aplicatiilor preinstalate.
Dupa resetare trebuie tinut mai mult timp conectat la net sa se incarce toate aplicatiile (desi uneori nu mi-a mers decat pe cablu datorita vitezei reduse a wirelessului).
ares_geo
Curios
Posts: 18
Joined: 22 Jan 2014, 11:28

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Post by ares_geo »

asta este rolul unui call-center. atunci cand un client are o problema cu un produs/functie/etc sa poata intreba.

clientul (Adex) are o problema pe care cred ca ar trebui sa o adreseze.
User avatar
smart_jr
Experimentat
Posts: 152
Joined: 23 May 2014, 17:06
Location: Bucuresti

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Post by smart_jr »

Eu zic ca daca a ajuns pe forum, poate sa faca si singur resetarea, altfel apela catre call center :))

Adex, fa cum spune bluey si cu cablu de lan.
Pierzi mai putin timp asa :D
Post Reply