voyo.ro

Setare retea, extragere subtitrare, conectare sistem audio etc. Tutoriale si informatii despre subiecte frecvent dezbatute

Re: voyo.ro

Mesajde sammy » 04 Ian 2013, 21:27

As vrea sa stiu cati abonati voyo sunt, si eventual cati se uita simultan la acel film incat sa provoace aceste "iesiri". Desigur, informatii de genul asta ... nu sunt disponibile :D
Ca si in cazul IPTV Romtelecom, unde brad (daca bine stiu) a reziliat contractul cu ei (cel putin a incercat) trebuie "amenintati" cu rezilierea daca nu au un raspuns.
De la inceput mi s-a parut o chestie suspecta, mai ales pe "infrastructura" net-ului de la noi... adica avem noi fiberlink dar RDS nu garanteaza nimic abonatilor persoane fizice. Eu chiar am discutat cu ei ce ofera in acest abonament si cei de la informatii au avut o atitudine la telefon ceva in genul "ma doare la patina". Nu m-as mira sa aiba aceeeasi atitudine si cei de la voyo... protv. Sper sa ma insel.

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3306
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!


Re: voyo.ro

Mesajde clauanamaria » 06 Ian 2013, 12:40

Va salut. Am achizitonat un smart Samsung tocmai pt. functia "smart" si in special pentru a viziona filme pe aplicatiile preinstalate . Din pacate , pana acum nu am reusit sa vizionez cursiv decat un singur film din aplicatia Seenow , in rest toate celelalte incercari (inclusiv in Voyo unde am abonament ) au fost soldate cu intreruperi ale filmelor in jurul min.25...35 .
Care credeti ca este cauza ? Cei de la service mi-au raspuns ca nu au intampinat pana acum o astfel de problema , desi eu am intalnit-o destul de des pe acest forum si chiar si pe multe altele.
Cred ca voi duce smart-ul inapoi , imi voi lua banii iar cu suma respectiva imi voi cumpara un led normal si un media player cu android ( tot e la moda) si sper sa rezolv problema.
Totusi , astept niste pareri de la dvs. Stima.

0
0
clauanamaria
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 06 Ian 2013, 12:10

Re: voyo.ro

Mesajde sammy » 06 Ian 2013, 15:04

Eu am avut mediaplayere egreat (cele mai ok pentru noi, romanii, avand in vedere firmware-ul custom si grija la detalii/optiuni) insa tot nu erau ok online. Apareau intreruperi, resetari tocmai ca depinzi de un server si cand ti-e lumea mai draga mai intra 2/3 utilizatori si tie iti apar sacadarile sau restartarile. Eu clar preferam sa am filmulin reteaua locala, pentru care tv-ul este ok.
Da, poti sa-l returnezi, sa cumperi ce ai zis dar nu-ti face prea mari sperante. Este drept ca de o buna bucata de vreme eu nu am mai testat filme online pe egreat. Poate au lucrat la "infrastructura", adica servere, conexiuni, scalabilitate...
Un seenow sau voyo cu abonament clar ar trebui sa aiba calitate si scalabilitate profesionala.
Ce-mi place la voyo si seenow, si este chiar tentant este ca par sa fie disponibile si filme care acum is prin mall-uri, la cinema city de ex... Si as plati 2-3 eur sa vad un film nou nout in familie... De ex. acum as vrea sa vad hobbitul. La filme de astea mi-as pune in functiune chiar si sistemul home cinema, as sta confortabil pe canapeaua mea si ma lipsesc de sala de cinema unde mai vin si ciocoflenderii, flegmatici si toti "taranii" societatii noastre, sa nu poti sta civilizat la un film. Hai ca bat campii pe off-topic... :D

1
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3306
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: voyo.ro

Mesajde TeHashX » 08 Ian 2013, 00:40

TeHashX scrie:Salutare, am si eu un tv 40es6100 si nu puteam folosi volumul nici tasta mute cand aplicatia voyo era deschisa dar din fericire cu ultima actualizare firmware T-MST10PDEUC-1031.0 problema a fost rezolvata. :)

M-am bucurat degeaba, se pare ca in aceasta actualizare nu era inclusa si rezolvarea cu tastele de volum dar am gasit o varianta temporara ca sa ii zic asa, inainte sa intru in aplicatie trebuie sa dau pe una din tastele de volum si in timpul filmului se va putea regla si volumul normal.

1
0
TeHashX
Nou pe forum
 
Mesaje: 2
Membru din: 31 Dec 2012, 12:40

Re: voyo.ro

Mesajde michee » 21 Apr 2013, 09:26

Baieti legat de voyo, eu va zic, doar atat......"Stay away from voyo!", nu ma intrebati de unde stiu, dar va zic ca stiu din sursa 100% sigura. Da, sunt foarte, foarte ne-profi....ii doare-n c*r de clienti, cauta sa-i prosteasca pe toate partile cu abonamentul, cu platile cu tot ce se poate...
Ceea ce nu stiam insa este urmatorul aspect, vreau sa-l multumesc primului autor din acest thread care a postat urmatoarele (dar cred ca si lui i-a scapat):

Dezactivarea contului:
Pentru dezactivarea contului utilizatorul trebuie sa inainteze catre S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti sau sa o trimita scanata pe email la adresa suport@voyo.ro.


WTF? cerere scrisa si semnata ca sa reziliezi?? cred ca glumesti....cu alte cuvinte: esti pacalit la abonare (stiu ca intr-o vreme se practica, nu cred ca s-a schimbat ceva intre timp) si apoi daca vrei sa reziliezi, nu poti cu un mail, sms sau mai stiu eu.......Nu, dom'le tre sa faci cerere scrisa la ei, eventual si un drum din Satu Mare pana'n Pache.......judecati voi. Ceea ce ma duce la urmatoarele (de pe pagina facebook anti-voyo):

Imagine

0
0
michee
Curios
 
Mesaje: 10
Membru din: 21 Apr 2013, 09:19

Re: voyo.ro

Mesajde essco » 21 Apr 2013, 12:11

michee scrie:Dezactivarea contului:
Pentru dezactivarea contului utilizatorul trebuie sa inainteze catre S.C. PRO TV S.A. o cerere scrisa, datata si semnata, pe care sa o depuna la sediul din Bulevardul Pache Protopopescu nr. 109, sector 2, Bucuresti sau sa o trimita scanata pe email la adresa suport@voyo.ro.

..... daca vrei sa reziliezi, nu poti cu un mail....

Deci poti si cu e-mail.

0
0
40D5700 & Synology 110j
37ES5700 & Zyxel NSA310
Avatar utilizator
essco
Tehnician
 
Coeficient: 25 (votes: 35)

Mesaje: 253
Membru din: 24 Noi 2012, 19:47
Localitate: Bucuresti

Re: voyo.ro

Mesajde michee » 22 Apr 2013, 07:47

ai dreptate, dar procesul tot mi se pare f. anevoios. si e intentionat facut asa sa le mai dea un pic in cap la clienti.

0
0
michee
Curios
 
Mesaje: 10
Membru din: 21 Apr 2013, 09:19

Re: voyo.ro

Mesajde essco » 22 Apr 2013, 08:51

Eheee, stai sa vezi cum e cand vrei sa reziliezi cu Romtelecomul....! :evil: La aia chiar ca singura metoda e scrisoarea la sediu.

0
0
40D5700 & Synology 110j
37ES5700 & Zyxel NSA310
Avatar utilizator
essco
Tehnician
 
Coeficient: 25 (votes: 35)

Mesaje: 253
Membru din: 24 Noi 2012, 19:47
Localitate: Bucuresti

Re: voyo.ro

Mesajde sammy » 06 Mai 2013, 02:50

Pai eu am vrut abonament 3G la vodafone si mi s-a parut stupid sa ma leg la cap cu ei pe o perioada minima de 2 ani. Acceptam sa platesc 1 an in cazul in care vroiam sa renunt dupa cateva luni, dar daca nu imi convine sa platesc 2 ani?!
Voyo este DOMNIE la a rezilia un contract prin cerere semnata, scanata si trimisa pe email, chiar daca faci vre'o 10 spam-uri pana sa renunte la a zice ca nu au primit cererea.

Degeaba, memorabila (pentru mine) a fost rezilierea cu raposata retea zapp... Noa, aia da smecheri :lol:

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3306
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: voyo.ro

Mesajde horex » 25 Noi 2013, 15:38

salut,
Am un Samsung 40D6000 si conexiune RDS Fiber link 100.
Problema cu voyo e urmatoarea. Incepe sa mearga emisiunea dupa 5 secunde se intrerupe si revine la meniu. O fi o problema cu aplicatia din smarthub sau cu conexiunea la net?
Ati avut aceasta problema?
Horia

0
0
horex
Curios
 
Mesaje: 18
Membru din: 05 Noi 2013, 16:39

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tutoriale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

REVIEW
Samsung KU6072
PROMOTIE

Click aici pentru detalii!