Pagina 3 din 5

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 22 Oct 2013, 09:53
de sammy
Mi se pare ciudat, tu ca firma/furnizor de cablu sa te pui sa alcatuiesti o lista cu televizoarele compatibile... cand fiecare client poate sa-si verifice compatibilitatea TV-ului la producator... Este aiurea :lol: ... imi scapa ceva?

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 22 Oct 2013, 14:18
de St3ff
II functioneaza cuiva?

Mi-au zis ca sa astept pana a 2-a zi daca nu functioneaza, si azi dimineata tot nu mergea.

Am intrat in posesia lui ieri seara,

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 22 Oct 2013, 14:47
de adi_krusell
Da, functioneaza. Montat azi si functioneaza OK cu pachetul pe care il am eu (Digital+Digi Film). Calitatea mi se pare mai buna decat cu decodorul Humax HD.

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 22 Oct 2013, 19:52
de St3ff
Mda ...pachetul a venit cu cartela introdusa invers in adaptor. acum functioneaza.

Problema pista audio 40ES5500

MesajScris: 23 Oct 2013, 17:53
de Brudu
Salut. Am urmatoarea problema. Azi am luat CAM-ul CI de la RDS - totul functioneaza, cu o exceptie. pe Eurosport 2 pista audio este in engleza. Pot sa schimb pista audio din Tools in romana (televizorul o recunoaste ca undefined) dar daca schimb canalul setarea se pierde si pista audio este din nou in engleza. Setarile pentru limba sunt facute corect (Meniu - Languages - totul este trecut pe romana).

Re: Problema pista audio 40ES5500

MesajScris: 23 Oct 2013, 18:57
de adi_krusell
Salut.
Problema apare si la mine si la un prieten cu alta marca de televizor si in alta locatie. Am sunat la RDS, le-am explicat despre problema. Au zis ca nu stiu despre ce este vorba, dar au promis ca-mi trimit mail in cateva zile. Astept...

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 24 Oct 2013, 14:38
de daniel
acum 5 zile am predat decodorul hd la rds si am primit un card cu suport DIGI SAMRT CAM CI+ HD in locul lui.
m-am bucurat ca scap de cele doua telecomenzi si raman doar cu una.
bucuruia a fost de scurta durata pana am constatat ca nu mai pot viziona canalele codate pentru care platesc abonament suplimentar.

am 4 televizoare Samsung:
LE40B651T3WXXH VERSIUNE SQ4
LE32B651T3WXXH VERSIUNE CN03
LE40B541P7WXXH VERSIUNE SQ1
UE40B7020WWXXH VERSIUNE SQ01


am verificat prin telefon cu dispeceratul rds toate posibilitatile, resetare televizor, scanare canale, pozite card in support si respectiv in fanta televizorului.
singurul gand este sa nu cumva sa nu fie compatibil sistemul rds cu televizorul Samsung, am inteles ca trebuie CI+ si DVB-C

va rog daca puteti sa-mi confirmati ca nu este o problema de model la televizoarele mele.
multumesc

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 29 Oct 2013, 14:51
de adrianciocalau
Am acelasi model de TV ca si tine, respectiv LE32B651T3WXXH

Am incercat si eu sa folosesc CI+ HD de la RDS si nu merge. Am cerut ajutor de la Samsung si mi-au spus ca nu este compatibil CI+, are doar interfata CI. Din spusele lor nu se poate face upgrade software de la CI la CI+, este vorba de echipament hardware. Teoretic se poate face upgrade hardware dar costul ar fi undeva pe la 500 RON :)

Eu o sa incerc totusi sa fac upgrade firmware la TV, n-am facut niciunul pana acum si sa reincerc... dar nu prea sunt sanse.

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 05 Dec 2013, 20:20
de emilp0pa
Mi-am luat si eu adaptor si m-am lovit de o chestie ciudata. L-am montat si am asteptat cu nerabdare sa vad ce ofera. Cand colo, surpriza. Mi-a aparut mesajul: "Smart Card niciodata imperecheat. (25)". Chestia ciudata e ca in manual nici nu exista eroarea asta, 25. Am sunat la RDS si surpriza! Mi-au spus ca trebue sa pun pe un canal (in functie de tipul de abonament), in cazul meu TV1000 si si astept asa fara sa schimb canalul cu eroarea pe ecran pana intr-o ora pana sincronizeaza/activeaza ei ceva! Norac ca in nici 5 minute a pornit. Prin urmare daca va loviti de problema asta, ori asteptati cateva minute pe un canal pe care stiti ca ar trebui sa-l aveti decodat, ori sunati la ei la nr.: 031.400.4000

Re: RDS: C.A.M. C.I.+ din data de 22 octombrie 2013

MesajScris: 05 Dec 2013, 23:37
de cristiboss70
Pt. activarea cartelei trebuie tinut pe un canal care este codat...altfel nu se activeaza