Pagina 1 din 1

32F5500 - SmartHub - Aplicatii inactive

MesajScris: 27 Iun 2014, 08:03
de Adex
Salut. Mi-am luat un samsung UE32F5500, am dat un update la soft cum m-a sfatuit baiatul de la Domo, dar problema este ca, la accesarea SmartHub, aplicatiile sunt inactive. Asta e ciudat - in magazin a verificat si mergeau, acasa au mers la prima deschidere, acum nu mai merg. Tv-ul e conectat la net wireless, deci nu stiu de ce nu se activeaza :(
Cand inchid tv-ul si il deschid, aplicatiile sunt active, dar dispar in cateva secunde si apoi apar ca inactive, fara sa poata fi accesate. Singurele active sunt Voyo si SeeNow, care nu ma pasioneaza..
Daca raspunsul e evident scuze, abia l-am luat si mi-am prins urechile.
Multumesc :roll:

Re: SmartHub - aplicatii inactive

MesajScris: 27 Iun 2014, 08:24
de adi_krusell
Salut.
Incearca o resetare a Smart Hub-ului (Menu > Caracteristici Smart > Resetare Smart Hub). Codul PIN este 0000 (4 x zero).
Succes.

Re: SmartHub - aplicatii inactive

MesajScris: 27 Iun 2014, 10:48
de ares_geo
Salut,

Cred ca cel mai simplu ar fi sa dai un telefon la suport clienti Samsung - ei iti pot face resetare din meniul de service :
relatii clienti samsung.jpg


TEL: 08008 SAMSUNG
(08008 7267864) - apel GRATUIT
Web: www.samsung.com/ro
Programul de lucru:Luni – Vineri: 9:00 – 18:00

Re: SmartHub - aplicatii inactive

MesajScris: 27 Iun 2014, 13:53
de bluey
In perioada Campionatului Mondial, 12/06 - 13/07, Call center-ul Samsung are program prelungit pentru DTV suport:

Lu - Vin: 09:00 -21:00;

Sam - Du: 10:00 - 15:00


Oricum problema lui Adex nu e atat de complexa incat sa necesite apelarea call centerului.
Smart Hubul seriei F este ceva mai complex si are nevoie de mai mult timp sa isi faca update si sa isi instaleze ultimele versiuni ale aplicatiilor preinstalate.
Dupa resetare trebuie tinut mai mult timp conectat la net sa se incarce toate aplicatiile (desi uneori nu mi-a mers decat pe cablu datorita vitezei reduse a wirelessului).

Re: SmartHub - aplicatii inactive

MesajScris: 27 Iun 2014, 14:13
de ares_geo
asta este rolul unui call-center. atunci cand un client are o problema cu un produs/functie/etc sa poata intreba.

clientul (Adex) are o problema pe care cred ca ar trebui sa o adreseze.

Re: SmartHub - aplicatii inactive

MesajScris: 27 Iun 2014, 18:12
de smart_jr
Eu zic ca daca a ajuns pe forum, poate sa faca si singur resetarea, altfel apela catre call center :))

Adex, fa cum spune bluey si cu cablu de lan.
Pierzi mai putin timp asa :D