Pagina 11 din 11

Re: Probleme SMART

MesajScris: 24 Oct 2014, 20:21
de adi_krusell
Salut.
Stie cineva la ce se refera codul de eroare "ERROR_OPENAPI_107"? Apare la deschiderea Smart Hub (seria F). Nicio aplicatie nu poate sa fie accesata. In setarile de retea, totul este OK, la stare retea spune ca TV-ul e conectat la internet. In LAN ruleaza continut fara probleme.
Am verificat in alta locatie daca functioneaza Smart Hub-ul si am primit raspuns afirmativ. Deci nu sunt probleme de server.
Multumesc.

Problema Smart Hub

MesajScris: 02 Dec 2014, 14:45
de HollowMan
Salutare,

De aproximativ 1 luna, aproape la fiecare deschidere a TV-ului 40ES8000 mi se updateaza Smart HUB-ul... Nu stiu ce are si e dubios deoarece il downloadeaza de pe internet si il instaleaza ca si cum ar face un update la ceva (procesul dureaza intre 10-15minute). S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Cunoasteti o rezolvare pentru ea? Deja nu mai suport :|

Re: Probleme SMART

MesajScris: 13 Ian 2015, 10:10
de HollowMan
Nu are nimeni nici o idee????

Re: Probleme SMART

MesajScris: 13 Ian 2015, 10:37
de sammy
Eu as da un reset la Smat Hub sau as dezinstala aplicatiile si apoi un reset. Ai incercat asta?

Re: Probleme SMART

MesajScris: 13 Ian 2015, 12:22
de chiciuc
Ai sunat la Samsung Service?

Re: Probleme SMART

MesajScris: 07 Feb 2015, 12:31
de essco
SKYPE. Dupa fiecare update al aplicatiei (update care nu se poate evita, de altfel), la pornire trebuie sa bag iar user si parola. TV-ul letineminte, dar numaipana la urmatorul update - care se intamplalaintervaluri destul de dese. Stiti vreo metoda de e evita asta? Sau, macar de a evita update-ulaplicatiei? La voi e la fel?

Re: Probleme SMART

MesajScris: 05 Mar 2015, 09:39
de sammy
Nu poti evita acest "reset" daca cei care fac update-ul aplicatiei nu s-au gandit sa pastreze userul si parola. Acest update este mai degraba un "install". Apoi ca nu poti opta sa actualizezi sau nu o aplicatie, este o alta prostie.

Re: Probleme SMART

MesajScris: 30 Dec 2017, 21:23
de Stefania
Buna. De vreo 2 săptămâni am probleme cu tv-ul mai UE32ES6100. Cand intru pe net , imi spune ca nu sunt conectată Si error_model_bind. Imi vede reteaua si a functionala Am incercat cu resetare din fabrica, resetare smart hub si nimic.
Celalalt tv, seria 5 functioneaza, deci nu sunt probleme cu reteaua

Re: Probleme SMART

MesajScris: 31 Dec 2017, 21:58
de ursamajor

Re: Probleme SMART

MesajScris: 21 Feb 2018, 09:06
de sammy
Se pare ca acest text, postat de 2 ori identic ar fi o solutie:

Solved.

I had same error suddernly this week and not been able to run apps etc. although network connection were regonised and ok in settings. goto main menu on tv, then support, then software update. follow the instructions for installing the software (make sure that the network settings are ok first). After the TV reset its self.. no more ERROR_MODEL_BIND and apps / Neflix working again. So I think Saumsung is creating an error for us when it wants us to do a system software update.


Deci un update de firmware...