Pagina 1 din 1

Samsung 32d6530 - Nu porneste

MesajScris: 17 Dec 2012, 12:39
de ovideli
Va salut dragilor, ma puteti ajuta intr-o problema? Am achizitionat de curand acest model de tv, a mers doua zile dupa care nu mai porneste nici din telecomanda si nici din butonul tv-ului (led stand-by sta aprins cateva secunde aproape un minut dupa care incepe sa pilpaie) deci n-are imagine si nici sonor. Am luat legatura cu firma de la care l-am cumparat online si m-au trimis la service, cei de acolo au zis ca au mai avut astfel de probleme si ca s-ar putea sa fie din cauza socurilor de tensiune.
a mai avut cineva probleme cu acest model ? si daca da cei de facut.

ps: daca totusi sunt asa de sensibile la socuri de tensiune de ce nu se spune treaba asta in specificatiile tehnice ale tv-ului, ca sa stim sa ne punem stabilizatoatre de tensiune sau sa ne luam alte tv-uri, sau poate producatorii de tv-uri se vor gandi si la "Romania asta de [moderat]" (in care furnizorul de energie electrica il doare in cot daca ai sau nu tensiune de 220v constanta la priza) si vor pune ceva protectii la variatii de tensiune si pe tv-uri

Re: samsung 32d6530

MesajScris: 17 Dec 2012, 13:32
de adi_krusell
Da,este foarte probabil sa fie ceva pe alimentarea TV-ului.Singura solutie este service-ul.
Nu cred ca trebuie sa te superi pe producatorul televizorului.Acesta a trecut in specificatii ca aparatul functioneaza cu alimentare "c.a. 220 - 240 V (50 / 60 Hz)".Pentru eventuale reclamatii indreapta-te spre furnizorul tau de energie electrica.

Re: samsung 32d6530

MesajScris: 17 Dec 2012, 14:48
de ovideli
multam de raspunsul prompt adi,
l-am trimis la service, astept raspuns (daca e din cauza socurilor de tensiune cica pa garantie :shock: ) cum adica, sau n-am inteles eu bine "pa garantie" (poate pentru reparatia asta se pierde garantia dar nu ca pierd garantia definitiv), eu totusi cred ca n-am inteles bine.

Re: samsung 32d6530

MesajScris: 17 Dec 2012, 15:03
de adi_krusell
Nu poti pierde garantia televizorului.Eventual,daca cei de la service dovedesc ca defectul a aparut in urma fluctuatiilor de tensiune,te vor pune sa platesti aceasta reparatie. In acest caz,trebuie sa scrie clar in certificatul de garantie ca problemele au fost determinate de reteaua de alimentare cu energie,iar tu poti cere distibuitorului sa te despagubeasca cu suma pe care ai platit-o pentru reparatie.

Re: samsung 32d6530

MesajScris: 18 Dec 2012, 14:59
de ovideli
multam adi.
care este procedura pentru restituirea sumei de la magazinul de la care cumperi produse: este vreun document care trebuie completat sau se trimite doar email la firma respectiva; (mentionez ca tv-ul a fost cumparat on line de la un magazin din Buzau care spune pe site citez:
"Returnari:
Orice produs vandut de SC ......... SRL prin site-ul ........... se poate returna in termen de 10 zile de la cumparare in urmatoarele conditii:
- produsul,accesoriile si ambalajul sa fie originale si in aceeasi stare ca atunci cand au fost achizitionate,sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura
- sa vina insotit de certificatul de garantie in original
- in cazul returului prin curier,costurile transportului sunt suportate de cumparator."
Daca stie careva va rog ajutati-ma urgent cu un raspuns.
Multam anticipat.

Re: samsung 32d6530

MesajScris: 18 Dec 2012, 15:37
de adi_krusell
Nu trebuie completat niciun document.Trimiti prin curier (in acest caz vei plati tu curierul) sau mergi cu produsul in showroom si spui ca vrei sa-l returnezi.
Televizorul trebuie sa fie ambalat in cutia originala,sa fie in cutie toate accesoriile pe care le-ai primit la cumparare,carti,certificat de garantie,factura/bon fiscal.
Sfatul meu:Inainte de retur,fa niste poze atat televizorului cat si accesoriilor,pentru a evita ceva neplaceri.

Re: samsung 32d6530

MesajScris: 18 Dec 2012, 17:05
de ovideli
adi_krusell scrie:Sfatul meu:Inainte de retur,fa niste poze atat televizorului cat si accesoriilor,pentru a evita ceva neplaceri.


Cei de la service au zis ca s-a defectat sursa de alimentare, dar ca nu stiu sigur daca este sau nu soc de tensiune, i-am cerut sa scrie asta in certificatul de garantie si au dat-o la intors ca e posibil sa fie alta cauza, atunci am incheiat discutia si i-am spus ca ma adresez magazinului.
din pacate poze n-am facut cand l-am trimis la service pt. ca speram sa-l inlocuiesc cu acelasi model, n-am vrut sa-l iau reparat chiar daca service-ul a zis ca nu ma costa reparatia, insa patronul a spus ca nu-l mai are pe stoc (minciuni cu o zi inainte am pus-o pe nevastamea sa-i intrebe daca au tv-ul pe stoc si raspunsul a fost da).
Patronul mi-a zis ca e suficient un email in care sa-i dau: numele prenumele, contul in care sa vireze bani si suma care trebuie virata. Acum nu stiu daca este suficient sa-i dau contul de la cardul meu de salarii sau trebuie altul