Pagina 1 din 1

Samsung LT24D390EW/EN, 59cm - Defect

MesajScris: 17 Mar 2017, 17:59
de Zamfirescu
Buna ziua;nu vreau sa comentez calitatea produselor Samsung,vreau doar sa povestesc si altora ce m-i sa intamplat,concluziile le trageti singuri.In decembrie 2014,am cumparat baiatului meu un televizor /monitor Samsung LT 24.L-a folosit numai ca televizor.In august 2016 nu mai puteai accesa canalele digitale.scurtand povestea producatorul televizorului mi-a recomandat o resoftare.Nu am facut-o deoarece si-a revenit.In martie 2017 a reaparut problema;cand m-am dus la sevice-ul autorizat Samsung mi-au spus ca de vina este placa de baza pe care trebuie sa o platesc deoarece a trecut termenul de garantie....Multumesc Samsung,recomand tuturor aceasta marca de televizor;Abia astept sa-mi spun- parerea cumparatorului- la fiecare magazin virtual de pe internet cu privirea la aceasta marca.Este DREPTUL MEU!!!

Re: Samsung LT24D390EW/EN, 59cm - Defect

MesajScris: 03 Sep 2017, 14:13
de sammy
Da, este dreptul tău. Doar că termenul de garanție este dovada că nu există marcă fără probleme. Nu sunt produse perfect pe nicăieri. Tu ai avut ghinion. Simplu. Faptul că suspectezi că te-au amânat până după garanție INTENȚIONAT, și pui tot brandul Samsung sub această "experiență" este de ignorat pentru un om calculat. Cu tot respectul, și las această postare a ta, nu ai rezolvat nimic. Ce vroiai? Să plătească cel de la service pentru piesa ta? Oh dar câte nu se defectează în prima zi după finele garanției? :D

Repet, sunt în asentimentul tău de frustrare dar a zice că produsele Samsung sunt proaste este ca și cum ai zice că toate femeile sunt curve că este una pe variantă...