Pagina 1 din 2

Seria MU6172

MesajScris: 02 Noi 2017, 23:38
de Ionata
Salut! Am achizitionat recent un tv Samsung MU6172, an 2017. Intampin urmatoarea problema: am cablu de la Rds-Rcs si folosesc un CI+. La interval de 2-3 minute, imaginea se sacadeaza pentru o secunda, dupa care isi revine. Cel mai enervant este cand ma uit la o emisiune sportiva cu multa miscare. Am fost la Altex, de unde l-am achizitionat si mi-au spus ca problema este a furnizorului de cablu ca nu transmit la viteza pe care o duce tv-ul (ceva cu frameruri-sunt putin nepriceput cu termenii). Aveti vreo alta idee? Asta sa fie cauza ori tv-ul trebuie dus la service? Multumesc! Este în regulă prețul acest Samsung?

Re: Seria MU6172

MesajScris: 06 Noi 2017, 07:25
de Brudu
Aceeasi problema o am si eu pe un 55MU6102. Am contactat suportul Samsung. Astept raspunsul lor inainte de a ma hotara daca il returnez sau nu.

Re: Seria MU6172

MesajScris: 06 Noi 2017, 13:59
de Ionata
Te rog sa-mi comunici si mie!

Re: Seria MU6172

MesajScris: 06 Noi 2017, 23:01
de Ionata
Am schimbat cablurile tv si totul este ok acum. Brudu, verifica cablurile sa nu fie vechi, intepate etc.

Re: Seria MU6172

MesajScris: 07 Noi 2017, 08:09
de Brudu
la mine mai complicat cu cablurile, sunt ingropate in pereti. Sincer, nu cred ca este de la cabluri, nivelul semnalului este 100%, fara erori de bit. In plus, pe vechiul televizor, cu exact acelesi cabluri, totul functiona fara probleme.

Re: Seria MU6172

MesajScris: 07 Noi 2017, 18:44
de Ionata
Am fost in aceeasi situatie ca a ta. Pe vechiul tv era super ok. Insa, pentru asta nou nu au fost suficiente. Plus ca erau si piscate. Acum functioneaza super ok.

Re: Seria MU6172

MesajScris: 09 Noi 2017, 20:34
de Ionata
Brudu, ai primit vreun raspuns de la suport Samsung?

Re: Seria MU6172

MesajScris: 10 Noi 2017, 09:46
de Brudu
Azi o sa se conecteze la televizor pentru a verifica . O sa postez aici rezultatul.

Re: Seria MU6172

MesajScris: 11 Noi 2017, 11:15
de Brudu
Concluzie:

- cei de la Samsung s-au conectat dar nu au rezolvat nimic.
- i-am chemat pe cei de la cablu dar semnalul este excelent, problema nu este de la ei
- am pus televizorul pe direct, fara spliter si priza, fara rezultat

Am facut deja cerere de retur la Flanco. Nu stiu daca este unitatea mea defecta sau este o problema comuna .

Re: Seria MU6172

MesajScris: 11 Noi 2017, 15:38
de Ionata
Doar pe posturile HD se scadeaza?