Pagina 64 din 66

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 03 Dec 2017, 08:58
de ursamajor
Nu te-ai gândit că poate "e de la ei"? Adică de la rețea? Ori mie, dimpotrivă, mi se pare că Auto Motion Plus merge cel puțin la fel, dacă nu chiar mai OK decât pe versiunile anterioare. Eu țineam pe 4 la Personalizat și acum pare că se mișcă mult mai... smooth în scenele rapide.
Necazul cu aceste firmware-uri e că nu sunt însoțite de un log în care să se anunțe schimbările.
Pe mine cel mai mult mă deranjează (dacă pot spune așa) sacadarea de câteva secunde (1-2 max. 5) pe imagine ce are loc aleator, îndeosebi pe posturile HD (dar și pe SD). N-au reușit s-o rezolve și se pare că seria nouă (MU) suferă GRAV de așa ceva. Rușine Samsung!

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 06 Dec 2017, 22:18
de Ionutz83
ursamajor scrie:Nu te-ai gândit că poate "e de la ei"? Adică de la rețea? Ori mie, dimpotrivă, mi se pare că Auto Motion Plus merge cel puțin la fel, dacă nu chiar mai OK decât pe versiunile anterioare. Eu țineam pe 4 la Personalizat și acum pare că se mișcă mult mai... smooth în scenele rapide.
Necazul cu aceste firmware-uri e că nu sunt însoțite de un log în care să se anunțe schimbările.
Pe mine cel mai mult mă deranjează (dacă pot spune așa) sacadarea de câteva secunde (1-2 max. 5) pe imagine ce are loc aleator, îndeosebi pe posturile HD (dar și pe SD). N-au reușit s-o rezolve și se pare că seria nouă (MU) suferă GRAV de așa ceva. Rușine Samsung!


Din moment ce cu Auto Motion Plus dezactivat nu face iar cand il pun pe orice valoare in afara de 0 nu face, eu zic ca reteaua iese din discutie.
Problema ta o am si eu dar doar la posturile de cablu, la Netflix nu se manifesta.
Cel mai mult se observa la fotbal dar noroc ca face rar, iar la cat de "des" ma uit la posturile TV, chiar nu ma deranjeaza, dar ai dreptate, ar trebui sa le fie rusine, cu atat mai mult cu cat problema se manifesta mai grav pe modelele 2017, modele care din ce am observat, sunt 99% identice cu seria KU, poate mici modificari la soft/meniu.
E jenant ca nu sunt capabili sa rezolve problema.
Daca scoteau un model complet diferit intelegeam, dar asa, in loc sa fie un facelift cu probleme reparate, ei il scot mai rau.
No comment.:)

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 26 Dec 2017, 13:40
de teozu
A reusit cineva sa aiba subtitrare la filmele de pe Popcorn Time ? Am incercat si de pe un Mac si de pe un Windows.. si tot nu-mi afiseaza subtitrarea :(

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 03 Mar 2018, 10:14
de adriahno
Foloseste cineva Smart Remote la aceste modele? Ma intereseaza deoarece as dori sa pot evita operatiunea complicata de setare sleep timer cu o comanda vocala. Oare merge?
Ma refer la acest model: https://goo.gl/2nsJ4Q

MesajScris: 12 Mar 2018, 03:33
de network8
Salutare !

Incep prin a spune ca am modelul 40KU6092 cumparat de la emag de vreun an si jumatate. Am avut ceva probleme minore pe la inceput ( am postat la vremea aceea pe forum ), televizorul avea ceva lag. Se pare ca am rezolvat acest lucrul cu update-urile ce au venit pe parcurs.
In fine, de cateva zile insa am o alta problema, o problema mare dupa parerea mea. Am observat in centrul televizorului o pata sau mai bine spus o dara de cativa cm buni care nu poate fi trecuta cu vederea . Am cautat pe internet mai multe pe net, multi spun ca ar fi asa numitul bleeding dar nu prea se aseamana cu ce am eu :D
Ideea e ca televizorul e inca in garantie. Din ce am citit e o problema intalnita pe la multe televizoare in zilele astea si se poate rezolva daca se schimba panelul.
Voi ce parere aveti ?
Ati avut sau stiti de asemenea probleme ? Sunt seriosi cei de la garantie ? Cat dureaza o asemenea reparatie ?
Nu as vrea sa il duc la garantie si sa ma trezec ca il aduc mai deteriorat fata de cum era.
Incerc sa atasez 2 imagini pe care le-am facut cu telefonul.
Imagine

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 12 Mar 2018, 03:46
de network8
Imagine
Imagine

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 12 Mar 2018, 08:58
de shadow_x3x
Nu mai sta. Du-l la garantie. E clar o problema. Nu stiu cat dureaza (depinde de problema depistata si de termenul de livrare a componentelor), insa au obligatia sa ti-l repare in termenul legal (parca 15 zile calendaristice).

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 12 Mar 2018, 17:26
de ursamajor
Nu cumva l-ai altoit în zona aia? Sau dacă nu tu, vreun membru mai șugubăț din familie?

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 12 Mar 2018, 17:46
de network8
NU, e cu atat mai dubios cum de a aparut problema asta in ultima saptamana.
Incep sa regret ca nu l-am dat retur in primele 30 de zile. As putea sa fac o lista destul de mare cu ce probleme am intampinat pana acum.

Re: Samsung 50KU6092 (40KU6092, 55KU6092, 65KU6092)

MesajScris: 12 Mar 2018, 19:32
de ursamajor
Păcat. Eu am varianta de 50 de inchi, dar sunt relativ mulțumit de el. Mai puțin chestia cu sacadarea imaginii, pe care ÎNCĂ n-au rezolvat-o și nici nu cred că o vor mai rezolva, acum că au rărit-o cu update-urile de firmware. La seria MU se pare că problema asta e și mai accentuată.