Sa mai continuam povestea
.
Daca am vazut ca tot trece timpul si nimenea de la Smasung nu ma suna sau sa primesc un mail ceva, am zis sa vorbesc iarasi cu cei de la samsung/contact sa vad in ce stare sa afla sesizatea mea. Nu mi-a fost foarte mare surpriza sa aflu ca sesizarea mea era inchisa, pe un motiv banal, nici nu mai stiu. Cam asa lucreaza Samsung support, de la mine nota 1. Am recerut deschiderea sesizarii, bineinteles ca nu se poate face asa ceva si trebuie deschisa alata sesizare. Ok...dupa vre-o 4 zile m-a sunat cineva de la Samsung, o persoana cu o functie mai inalta, o persoana ca m-a mai sunat prin augst sau septembrie, un domn pe nume d-ul
[moderat - ar fi bine sa nu dam nume](sper sa nu gresesc). Un domn foarte amabil care se pare ca era mirat de ce nu am mai fost contact de nici un inginer si care mi-a spus ca ultimul inginer care a venit la mine acasa ultima oara este unul dintre cei mai buni ingineri(un discurs standard, daca ma intrebi pe mine). Dupa inca 2-3 minute de explicatii si din partea mea, mi s-a spus intr-un mod frumos ca Samsung nu vede acest lucru (ghosting/crosstalk) ca un defect si ca sa astept un nou update(asta dupa ce am asteptat 3 luni ultimul update). Nici nu stiu daca sesizarea mea a fost inchisa acuma sau nu, dar tind sa cred ca a fost inchisa iarasi cu un reason banal.
Chiar daca ma repet, de la mine Samsung are nota 1, nu ca ar conta acest lucru, dar ma asteptam la mai mult profesionalism. Cand o sa am timp sa incerc sa fac niste verificari cu user-ul bmw(sau alt user care are un F7000) de pe acest forum sa vedem daca problema este la amandoi.
Si ca sa incheiem, chiar imi pare rau ca Samsung se comporta asa......mai vedem daca trec pe LG sau mi se ia de televizoare.