Samsung UE40J5200

2015

Samsung UE40J5200

Mesajde VladR » 23 Noi 2015, 17:05

Salutare,
Am cumparat tv-ul din titlu si am o mica nelamurire:
Atunci cand pornesc un clip(videoclip hd) de pe yotube (si din aplicatia televizorului si din telefon) imaginea este neclara si nu stiu sa fac setari pentru imbunatatirea imaginii.
A mai intampinat cineva problema asta?

Va sunt recunascator daca imi dati o mana de ajutor !!!

0
0
VladR
Nou pe forum
 
Mesaje: 3
Membru din: 23 Noi 2015, 16:54

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde maximcatalin » 23 Noi 2015, 17:23

Salut,
Cred ca problema ta tine de calitatea conexiunii la Internet. Daca semnalul este slab, aplicatia alege sa afiseze clipurile la o rezolutie mica.

6
0
maximcatalin
Nou pe forum
 
Mesaje: 2
Membru din: 23 Noi 2015, 15:23

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde VladR » 23 Noi 2015, 17:35

Intradevar l-am conectat prin wi fi ,se pare ca e cam slab netul si voi incerca sa il conectez Lan.
Ms de raspuns :)

0
0
VladR
Nou pe forum
 
Mesaje: 3
Membru din: 23 Noi 2015, 16:54

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde sammy » 23 Noi 2015, 23:06

Ori apar intreruperile de buffering. Depinde de clip. In orice caz, conexiunea pe fir este necesara cand vrei un Full HD pe youtube.

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3405
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde VladR » 24 Noi 2015, 16:35

Am facut conexiunea pe fir si imaginea este clara :)

2
0
VladR
Nou pe forum
 
Mesaje: 3
Membru din: 23 Noi 2015, 16:54

Accesorii televizoare



Samsung UE40j5200-problema Smart Hub

Mesajde Edge » 29 Noi 2015, 18:29

Buna ziua, vin in fata dumneavostra astazi cu o dilema cu care ma confrunt de vreo saptamana incoace.
Stiu ca e mult scris dar va rog mult sa cititi tot si sper sa ma puteti ajuta.
În data de 20 noiembrie 2015 am achizitionat un Samsung LED TV Smart model UE40j5200, tv-ul e ok pe partea de imagine prind toate canalele HD se vede bine, sunet bun insa problema mea e legata de Smart Hub.
La inceput in primele zile totul a fost OK insa dupa cateva zile cand am incercat sa deschid aplicatia de Youtube sa ma uit la niste video funny cu familia, aplicatia nu mai pornea, adica in mod normal apare un ecran negru, apare in centru sigla YOUTUBE mica sub care apare ca se incarca apoi apare pentru 2 secunde un ecran negru dar iluminat si apoi pe un fond rosu apare mare Youtube si apoi porneste aplicatia deci destul de repede, insa atunci cand am vrut sa intru din nou odata mi-a aparut doar ecranul de incarcare, apoi ramanea la ecranul negru iluminat si nu mai aparea imaginea rosie cu sigla Youtube cum ar fi normal ramane doar acel ecran negru iluminat. Alta problema e cu browserul web cand intru pe google care e pagina default imi apare ca pagina nu e sigura si dau ca contiunui si merge de mers insa cand vreau sa dau scroll down sau up pe pagina de rezultate merge extrem de greu la fel si pe site-uri. Am rulat o autodiagnoza pentru Smart Hub si imi spune ca Aplicatiile nu pot fi lansate, si ca sa fac update la software-ul televizorului, insa TV are ultima versiune de software 1104, la fel si aplicatiile Youtube si Web Browser. Singura metoda care pare sa faca aplicatiile astea sa merga pe care am gasit-o e sa dau reset la Smart Hub insa asta rezolva doar temporar problema adica dau reset acum totul merge bine dar maine e la fel, nu mai merg. Nu e ok sa tot dau reset ca asa nu pot instala aplicatii ca se sterg de fiecare data cand resetez Smart Hub-ul. Eu din aplicatii preinstalate nu folosesc decat Youtube si Web Browser insa alte aplicatii prinstalate par sa mearga. As vrea sa mai instalez unele aplicatii din Apps dar daca tot resetez nu am cum.
Nu stiu ce sa ii mai fac ma gandeam sa apelez la garantie dar vreau sa evit asta.
Mentionez ca conexiunea TV-ului la internet e prin wireless semnal destul de bun, nu full dar bun.
Oare o fi de la faptul ca trebuie net prin cablu neaparat, nu e destul de rapid prin wireless?
Nu pot sa imi dau seama care e problema, oare o fi vreo problema la serverele Samsung momentan?
Va rog ajutati-ma cu niste pareri, sfaturi orice e binevenit.
Multumesc in avans!!!

2
0
Edge
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 29 Noi 2015, 17:47

Re: Samsung UE40j5200-problema Smart Hub

Mesajde chiciuc » 29 Noi 2015, 23:45

1 incearca sa legi tv-ul la internet cu fir.
2 poti cere o diagnoza la distanta -

PS: Verifica daca data si ora corecte.

2
0
chiciuc
Tehnician
 
Coeficient: 162 (votes: 237)

Mesaje: 373
Membru din: 29 Aug 2013, 13:54

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde sammy » 30 Noi 2015, 00:44

Apropos de nivelul semnalului... televizoarele, si nu numai, au indicatorul ala prea IMPRECIS. Si eu aveam intr-o camera nivel aproape maxim, dar nici nu se conecta.
Orice test de gen, implica conexiunea pe cablu. De abia dupa, reseturi, asistenta la distanta, etc.

Dar, problema descrisa de tine nu tine de semnal, pentru ca dupa un reset are o perioada scurta de performante normale in aceleasi conditii.

Eu as apela la asistenta remote. Daca poti... zi-ne si noua ce rezolvi.


LE: Am mutat comentariile tale pe acest topic din dorinta de a "comasa" subiectele cat mai corect. Banuiesc ca sti sa-ti gasesti postarile ;)

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3405
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde cristiboss70 » 30 Noi 2015, 11:00

VladR scrie:Intradevar l-am conectat prin wi fi ,se pare ca e cam slab netul si voi incerca sa il conectez Lan.
Ms de raspuns :)

Eu am o nelamurire cu aceasta serie J5200...are wireless sau trebuie folosit un adaptor?

0
0
32ES6800,40JU6500,49Q7F
cristiboss70
Tehnician
 
Coeficient: 101 (votes: 158)

Mesaje: 381
Membru din: 23 Oct 2012, 22:55
Localitate: Piatra Neamt

Re: Samsung UE40J5200

Mesajde cristiboss70 » 01 Dec 2015, 15:40

Astept review tau sammy la UE58J5200...am fost la cineva care si-a luat acest tv...iar cand am dat setari la wireless mi-a cerut sa intoduc adaptor...curios ca pe emag sunt 2 comentarii, in care unul zice ca a sunat la Samsung si i-au spus ca nu se poate conecta nici cu adaptor, singura modalitate de conectare la internet fiind cablu...hmmm...deci acest tv se poate conecta la wireless sau doar prin cablu???Sau doar anumite diagonale se pot conecta la wireless?

0
0
32ES6800,40JU6500,49Q7F
cristiboss70
Tehnician
 
Coeficient: 101 (votes: 158)

Mesaje: 381
Membru din: 23 Oct 2012, 22:55
Localitate: Piatra Neamt


Următorul

Înapoi la Seria "J"

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

cron
Convertor audio 5.1 surround, digital la analog, optic la RCA
Inchide