Samsung 40ES6100 Review

EH5000, EH5300, EH6030, ES5500, ES6100, ES7000

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde sammy » 24 Ian 2014, 21:46


2
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3405
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde Dani » 19 Feb 2014, 17:22

Buna ziua,
Sper ca nu am gresit unde am postat si o sa incep cu povestea mea despre televizorul Samsung UE40ES6100
In decembrie constatam ca pe culoarea gri ( un anumit gri ) imi apareau niste pixeli blocati aproximativ 6
Am sunat la service, programare, a venit un tehnician, a facut niste poze si normal nimic, ca cica isi revine de la sine
Luna aceasta rabdarea mi-a expirat si am facut o noua programare, hotarat, am facut un e-mail si la OPC, mi-au raspuns sa incerc sa ajung la un consens cu ei si daca nu se rezolva sa fac o reclamatie scris dupa care ce mi-a raspuns OPC am trimis catre Samsung Romania
Au venit, au facut poze, le-am aratat mail-ul de la OPC, le-am zis ca in garantie nu scrie nimic ca nu se repara pe motiv ca pixeli sunt blocati etc, si o dadeau de gard ca scrie in manualul care era in cutie, am cautat si nici acolo nu scria nimic
Astazi m-au sunat sa imi zica ca au obtinut ok-ul pentru inlocuire display dar nu se afla pe stoc momentan
Intrebarea este oare de unde o sa aduca ei acest display? pot sa cer chiar inlocuirea televizorului? am acest drept dat de catre lege?
La ce sa fiu atent cand imi schimba display-ul, daca gasesc vreun pixel defect, mort, etc am dreptul sa refuz? sau zgarieturi, chestii de genu
Am nevoie de un raspuns concret daca stie cineva
Si sfatuiesc pe viitor cine mai are aceste probleme sa apeleze la OPC ca se rezolva, din moment ce nu scrie nimic in garantie legat de pixeli, chiar si la unul singur
Multumesc

0
0
Dani
Curios
 
Mesaje: 18
Membru din: 07 Iun 2013, 09:18

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde adi_krusell » 19 Feb 2014, 18:52

Salut.
In certificatul european de garantie scrie ca produsul este certificat ISO 9241-3, Class 1. Asta inseamna (conform Wikipedia):
"Of particular interest to the lay computer user are the definitions of flat-panel TV and monitor pixel defects provided in the ISO-9241-3xx series of standards (which renders obsolete ISO 13406-2). These identify three classes for measuring pixel defects in flat panel monitors:
...
Class 1 panels permit any or all of the following:

1 full bright (“stuck on white”) pixel
1 full dark (“stuck off”) pixel
2 single or double bright or dark sub-pixels
3 to 5 “stuck on” or “stuck off” sub-pixels (depending on the number of each)
..."
Deci panelul trebuie inlocuit pe garantie.
Nu poti cere inlocuirea televizorului, decat in cazul in care mai sunt alte defectiuni ce nu tin de panel.
Dupa inlocuire, verifica atent dupa pixeli morti/blocati, iluminare defectuasa (Clouding / Bleeding). Ai dreptul sa refuzi reparatia (daca problemele persista).
Primesti garantie pentru panel si pentru manopera.
Succes.

4
0
UE40ES7000SXXH/SEK-1000/DIGI Smart CAM CI+ HD/Humax DIGI+C HD/A.C.Ryan PlayON!HD/Synology USB Station 2/ZyXEL NSA310/Nexus 7/Samsung Galaxy S4 I9505
"Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este atunci cand merge totul, dar nu stii de ce.
Eu imbin teoria cu practica: Nu merge nimic si nu stiu de ce."
Avatar utilizator
adi_krusell
Expert
 
Coeficient: 279 (votes: 480)

Mesaje: 696
Membru din: 17 Sep 2012, 11:37

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde Dani » 19 Feb 2014, 19:23

Salut,
Merci pentru lamuriri, dar cei de la service mi-au spus ca se schimba display-ul
Eu am mai citit pe un alt forum, tot asa cineva care a avut o asemenea problema cu un televizor Samsung legat de pixeli, la fel s-a schimbat display-ul dar nu a fost multumit pe motiv ca tot a gasit alti pixeli, era si zgariat
Dupa cele citite clar ca o sa ma uit foarte atent, dar legat de clouding cei de la service mi-au comunicat ca e ceva normal la televizoarele led desi nu prea imi vine sa ii cred
Acum ca sa fiu carcotas daca solicit reparatia pe motiv de clouding si de fiecare data am aceasta problema la 4 interventii se schimba produsul
Alta intrebare legata de display, daca acest televizor nu se mai fabrica de unde imi aduc ei mie display? inteleg poate sunt ceva tv-uri printr-un depozit sau cine stie, oricum teoretic eu nu am nicio certitudine ca acel display montat o sa fie nou
Alta intrebare pentru cei care s-au confruntat cu service-ul, s-au facut poze asupra defectului?
La mine asa au procedat
Multumesc

0
0
Dani
Curios
 
Mesaje: 18
Membru din: 07 Iun 2013, 09:18

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde tiberiu » 21 Feb 2014, 16:48

Salut Dani !
Poti pune niste poze cu felul cum aratau acei pixeli morti de pe tv-ul tau?
Am si eu o problema cu pixelii (o dunga neagra subtire pe mijlocul ecranului - am mai scris despre subiectul asta).

0
0
tiberiu
Interesat
 
Mesaje: 24
Membru din: 27 Sep 2013, 21:35

Accesorii televizoare



Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde Dani » 21 Feb 2014, 22:25

Salut,
Nu mai pot sa pun nicio poza pentru ca mi-a fost schimbat display-ul
Acum totul e in regula

0
0
Dani
Curios
 
Mesaje: 18
Membru din: 07 Iun 2013, 09:18

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde romeolazar » 28 Feb 2014, 13:47

Salutari,

Va impartasesc si experienta mea cu acest model (40ES6100):

- Cu sase luni inainte de expirarea garantiei, a inceput sa imi apara pete pe marginea ecranului, un fel de pete ca si cum ar arde mai tare ledul care lumineaza in margine. Am atasat imaginii. In curs de doua saptamani s-a rezolvat problema prin schimbarea display-ului. Acum e ok, problema e ca imi expira garantia, nu vreau sa ma gandesc daca se intampla ceva dupa. Am solicitat sa vad daca pot cumpara garantie extinsa. Inca nu am raspuns.

Am si eu o intrebare:

In lista de Surse (Source) pe langa dispozitivele conectate (HDMI, USB, etc) imi apare conectat EXT desi nu am nimic in mufa respectiva. Stie cineva cum pot elimina? Am facut resetare si tot acolo e. :)

Merci
Fişiere ataşate
IMG_0149.JPG
IMG_0139.JPG
IMG_0135.JPG

0
0
romeolazar
Nou pe forum
 
Mesaje: 3
Membru din: 12 Noi 2012, 14:05

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde oldbr0 » 11 Iun 2014, 22:52

"Salutare!
Dupa experienta neplacuta cu un service Samsung din Bucuresti, am cam renuntat a merge la asemenea incompetenti sau, din contra competenti dar inselatori.
Pe scurt este vorba despre un Samsung LED UE40D5000 al unui preten. In ziua in care l-am vizitat prezenta niste dungi orizontale ff finute dar sesizabile pe toata suprafata display-ului (el zicea ca nu le sesizase anterior sau in fine .. parca nu ar fi vrut sa recunoasca faptul ca TV-ul ar avea o problema). Sunt stabile, nu se deplaseaza in sus sau in jos - m-am gandit ca ar putea fi ceva pe parte de tuner. Insa aceste liniute apar chiar si peste iconita de "mute" ceea ce ma face sa cred ca nu are treaba cu tunerul si mai degraba display-ul.
Acum, se pare ca aceste liniute sunt prezente doar pe jumatatea inferioara a display-ului.

P.S. Nu a incercat sa ruleze un film pe USB pentru a vedea ce se-ntampla in aceasta situatie.

Asadar, daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema, va rog, dati-mi si mie o solutie/idee." O problema asemanatoare am avut-o si eu cu acest model (40ES6100),cu 5 luni inaintea de expirarea garantiei au inceput sa apara niste dungulite gri orizontale f greu vizibile in scenele luminoase ,doar ca ele erau in partea superioara a display-ului vreo 5 cm mai jos de sigla postului.Am rulat film pe USB ,aceeasi problema deci partea cu tuneru iese din discutie.Am sunat la firma de unde a fost achizitionat(online) iar cei de acolo mi-au dat un numar de la Samsung ,au zis sa sun acolo.Am sunat,le-am spus problema si au zis ca in maxim 3 zile o sa vina un tehnician sa faca o verificare.Am ramas placut surprins,la 3 ore am fost sunat de un reprezentant Samsung pt a programa intalnirea,culmea in aceeasi zi.A venit,in 10 min a inlocuit display-ul cu unu nou.Partea buna e ca vechiul display avea un efect de "clouding" destul de pronuntat iar cel nou reda negrul negru fara acele pete.Spre deosebire de colegul de mai sus,eu am doar cuvinte de lauda pt cei de la service-ul Samsung.

4
0
oldbr0
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 11 Iun 2014, 21:56

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde teodor06 » 20 Iun 2014, 01:23

Salutare tuturor! Sunt nou pe forumul acesta si imi cer scuze inca dinainte...poate am gresit prin postarea urmatorului anunt aici.
Am facut rate la acest smart tv ue40es6100w care nu dupa mult timp mi-a fost furat. Exiata vreo metoda de a fi gasit?stiu eu adresa ip. Adresa mac...imei?

0
0
teodor06
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 20 Iun 2014, 01:16

Re: Samsung 40ES6100 Review

Mesajde smart_jr » 20 Iun 2014, 01:56

Salut,

Imi pare rau sa aud ca ti-a fost furat.

Sansele de a-l gasi sunt aproape 0.
Tv-ul nu are IMEI, IMEI au doar telefoanele/tabletele ce folosesc SIM pentru a se inregistra in reteaua GSM.

Televizorul tau are un MAC care teoretic se poate afla pe baza conectarilor la retea prin providerul tau de internet iar apoi se poate verifica daca acel MAC apare conectat la internet.

Insa costurile de depistare sunt destul de mari iar bugetul alocat Politiei pentru asa ceva... nu este f mare (acelasi lucru se intampla si in cazul telefoanelor).

Pe langa asta, se mai pune in discutie daca acel tv va fi conectat la internet..

Cu parere de rau, nu e posibila depistarea lui prin metode accesibile oricui deci.. nu iti fa sperante aiurea.

Toate bune si sper sa ai noroc

4
0
Avatar utilizator
smart_jr
Experimentat
 
Coeficient: 45 (votes: 58)

Mesaje: 152
Membru din: 23 Mai 2014, 17:06
Localitate: Bucuresti


AnteriorUrmătorul

Înapoi la Recenzii amanuntite - Seria E 2012

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

cron
Îţi recomand să citeşti review-ul (recenzia) de pe prima pagină al acestui topic!

Click aici - http://samsungtv.ro/ue40es6100-t3.html