de Dani » 19 Feb 2014, 17:22
Buna ziua,
Sper ca nu am gresit unde am postat si o sa incep cu povestea mea despre televizorul Samsung UE40ES6100
In decembrie constatam ca pe culoarea gri ( un anumit gri ) imi apareau niste pixeli blocati aproximativ 6
Am sunat la service, programare, a venit un tehnician, a facut niste poze si normal nimic, ca cica isi revine de la sine
Luna aceasta rabdarea mi-a expirat si am facut o noua programare, hotarat, am facut un e-mail si la OPC, mi-au raspuns sa incerc sa ajung la un consens cu ei si daca nu se rezolva sa fac o reclamatie scris dupa care ce mi-a raspuns OPC am trimis catre Samsung Romania
Au venit, au facut poze, le-am aratat mail-ul de la OPC, le-am zis ca in garantie nu scrie nimic ca nu se repara pe motiv ca pixeli sunt blocati etc, si o dadeau de gard ca scrie in manualul care era in cutie, am cautat si nici acolo nu scria nimic
Astazi m-au sunat sa imi zica ca au obtinut ok-ul pentru inlocuire display dar nu se afla pe stoc momentan
Intrebarea este oare de unde o sa aduca ei acest display? pot sa cer chiar inlocuirea televizorului? am acest drept dat de catre lege?
La ce sa fiu atent cand imi schimba display-ul, daca gasesc vreun pixel defect, mort, etc am dreptul sa refuz? sau zgarieturi, chestii de genu
Am nevoie de un raspuns concret daca stie cineva
Si sfatuiesc pe viitor cine mai are aceste probleme sa apeleze la OPC ca se rezolva, din moment ce nu scrie nimic in garantie legat de pixeli, chiar si la unul singur
Multumesc