de colne » 16 Mai 2014, 10:23
Buna ziua.
Am revenit cu problema aplicatie HBOGo care se pare ca s-a remediat, dupa aproape o luna de zile, dupa ce cei de la support m-au purtat ca vor rezolva problema si aproape m-au facut sa fac un update cu o versiune de firmware tot de la un model 48h6400 dar care avea o alta terminatie ultimele 2 litere din model. In cele din urma m-au anuntat printr-un email ca a aparut un update care rezolva problema (1108.1), am intrat frumos pe site, am descarcat update-ul, dar surpriza, cand i-am dat sa imi caute update-ul de pe stick imi aparea mesajul "no valid update files found ...", am incercat si online dar imi zicea ca momentan nu exista update pentru device si uite asa am lasat si sa isi faca singur update daca cumva va aparea. Le-am mai tot scris celor de la support si nu am mai primit nici un raspuns, iar astazi de dimineata m-am enervat si am intrat pe site-ul celor de la samsung si am intrat in contact cu o tipa de la support chat. Incep si ii spun de problemele pe care le-am intampinat, i-am zis ce versiune aveam eu in tv(1008) si ii spun de update-ul pe care vroiam sa il instalez (1008.1), la care tipa imi spune ca sunt una si aceeasi. ma pune sa intru la info la software update si ce sa vad, surpriza, nu mai aveam 1008 la firmware ci 1008.1, tipa sustinand sus si tare ca 1008.1 vine in momentul in care achizitionezi tv-ul desi eu verificasem de n ori versiunea initiala, sa nu mai zic ca pe site la sectiunea download in luna aprilie la firmware le aparea versiunea 1.0, iar acum pe 12 mai au pus versiunea 1008.1. In cele din urma ma las batut, tipa zice ca probabil cei de la HBOGo au facut un update la aplicatie, cu toate ca mie autoupdate-ul la aplicatii imi este oprit, dar fie cum zic ei.
In final am testat mai multe filme din aplicatie, si dublate, si titrate, fuctioneaza foarte bine, parca ar fi o lucratura Dumnezeiasca.
Ce vreau sa va mai intreb, ca inca nu am primit un raspuns, pe un router de la romtelecom, HUAWEY HG655B, pornesc de pe un laptop allshare, in care am bagat doar 2 filme 3d de 12-15GB, iar in momentul in care incerc sa le vizionez se blocheaza din minut in minut si imi apare mesajul de loading, atat prin cablu cat si prin wireless. O fi routerul sau nu? Daca da, ar trebui sa ii fac vreo configuratie sau sa il schimb, sa stiu daca a mai intampinat problema asta, ce sa fac ???
Multumesc si o zi buna.