Seria MU6172

Seria MU6172

Mesajde Ionata » 02 Noi 2017, 23:38

Salut! Am achizitionat recent un tv Samsung MU6172, an 2017. Intampin urmatoarea problema: am cablu de la Rds-Rcs si folosesc un CI+. La interval de 2-3 minute, imaginea se sacadeaza pentru o secunda, dupa care isi revine. Cel mai enervant este cand ma uit la o emisiune sportiva cu multa miscare. Am fost la Altex, de unde l-am achizitionat si mi-au spus ca problema este a furnizorului de cablu ca nu transmit la viteza pe care o duce tv-ul (ceva cu frameruri-sunt putin nepriceput cu termenii). Aveti vreo alta idee? Asta sa fie cauza ori tv-ul trebuie dus la service? Multumesc! Este în regulă prețul acest Samsung?

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13


Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 06 Noi 2017, 07:25

Aceeasi problema o am si eu pe un 55MU6102. Am contactat suportul Samsung. Astept raspunsul lor inainte de a ma hotara daca il returnez sau nu.

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 06 Noi 2017, 13:59

Te rog sa-mi comunici si mie!

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 06 Noi 2017, 23:01

Am schimbat cablurile tv si totul este ok acum. Brudu, verifica cablurile sa nu fie vechi, intepate etc.

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 07 Noi 2017, 08:09

la mine mai complicat cu cablurile, sunt ingropate in pereti. Sincer, nu cred ca este de la cabluri, nivelul semnalului este 100%, fara erori de bit. In plus, pe vechiul televizor, cu exact acelesi cabluri, totul functiona fara probleme.

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 07 Noi 2017, 18:44

Am fost in aceeasi situatie ca a ta. Pe vechiul tv era super ok. Insa, pentru asta nou nu au fost suficiente. Plus ca erau si piscate. Acum functioneaza super ok.

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 09 Noi 2017, 20:34

Brudu, ai primit vreun raspuns de la suport Samsung?

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 10 Noi 2017, 09:46

Azi o sa se conecteze la televizor pentru a verifica . O sa postez aici rezultatul.

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 11 Noi 2017, 11:15

Concluzie:

- cei de la Samsung s-au conectat dar nu au rezolvat nimic.
- i-am chemat pe cei de la cablu dar semnalul este excelent, problema nu este de la ei
- am pus televizorul pe direct, fara spliter si priza, fara rezultat

Am facut deja cerere de retur la Flanco. Nu stiu daca este unitatea mea defecta sau este o problema comuna .

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 11 Noi 2017, 15:38

Doar pe posturile HD se scadeaza?

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Următorul

Înapoi la Seria "M" 2017

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

REVIEW
Samsung KU6072
PROMOTIE

Click aici pentru detalii!