Seria MU6172

Seria MU6172

Mesajde Ionata » 02 Noi 2017, 23:38

Salut! Am achizitionat recent un tv Samsung MU6172, an 2017. Intampin urmatoarea problema: am cablu de la Rds-Rcs si folosesc un CI+. La interval de 2-3 minute, imaginea se sacadeaza pentru o secunda, dupa care isi revine. Cel mai enervant este cand ma uit la o emisiune sportiva cu multa miscare. Am fost la Altex, de unde l-am achizitionat si mi-au spus ca problema este a furnizorului de cablu ca nu transmit la viteza pe care o duce tv-ul (ceva cu frameruri-sunt putin nepriceput cu termenii). Aveti vreo alta idee? Asta sa fie cauza ori tv-ul trebuie dus la service? Multumesc! Apropos, aș vrea un server NAS cât mai ieftin dar cu performanță acceptabilă. Este ok Network Attached Storage Synology, Procesor Marvell Armada 370, 800 MHz, 256 MB DDR3, 1 bay, 10X100X1000 Mbps?

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13


Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 06 Noi 2017, 07:25

Aceeasi problema o am si eu pe un 55MU6102. Am contactat suportul Samsung. Astept raspunsul lor inainte de a ma hotara daca il returnez sau nu.

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 06 Noi 2017, 13:59

Te rog sa-mi comunici si mie!

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 06 Noi 2017, 23:01

Am schimbat cablurile tv si totul este ok acum. Brudu, verifica cablurile sa nu fie vechi, intepate etc.

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 07 Noi 2017, 08:09

la mine mai complicat cu cablurile, sunt ingropate in pereti. Sincer, nu cred ca este de la cabluri, nivelul semnalului este 100%, fara erori de bit. In plus, pe vechiul televizor, cu exact acelesi cabluri, totul functiona fara probleme.

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 07 Noi 2017, 18:44

Am fost in aceeasi situatie ca a ta. Pe vechiul tv era super ok. Insa, pentru asta nou nu au fost suficiente. Plus ca erau si piscate. Acum functioneaza super ok.

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 09 Noi 2017, 20:34

Brudu, ai primit vreun raspuns de la suport Samsung?

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 10 Noi 2017, 09:46

Azi o sa se conecteze la televizor pentru a verifica . O sa postez aici rezultatul.

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Brudu » 11 Noi 2017, 11:15

Concluzie:

- cei de la Samsung s-au conectat dar nu au rezolvat nimic.
- i-am chemat pe cei de la cablu dar semnalul este excelent, problema nu este de la ei
- am pus televizorul pe direct, fara spliter si priza, fara rezultat

Am facut deja cerere de retur la Flanco. Nu stiu daca este unitatea mea defecta sau este o problema comuna .

0
0
Brudu
Nou pe forum
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2013, 11:35

Re: Seria MU6172

Mesajde Ionata » 11 Noi 2017, 15:38

Doar pe posturile HD se scadeaza?

0
0
Ionata
Nou pe forum
 
Mesaje: 7
Membru din: 02 Noi 2017, 23:13

Următorul

Înapoi la Seria "M" 2017

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

REVIEW
Samsung KU6072
PROMOTIE

Click aici pentru detalii!