Samsung PS60E6500 - Unable to connect to Netflix

2012

Samsung PS60E6500 - Unable to connect to Netflix

Mesajde victorionescu » 18 Feb 2018, 18:06

Salutare, am Samsung Smart Tv ps60e6500. Are ultima actualizare a software.
Am incercat sa instalez Netflix. Cand incerc sa execut aplicatia imi apare fereastra NETFLIX, apoi un mesaj "Unable to connect to Netflix. Please try again later or visit netlix.com/help".

Precizez ca imi merge orice alta aplicatie, de la HBOGO la Voio, Zonga, Seenow, orice.

A mai avut cineva aceasta problema, ma puteti ajuta? Interesant este ca am cont de netflix pe calculator, dar nu cred ca are legatura cu faptul aplicatia nu se lanseaza pe TV

Va multumesc,
Victor

0
0
victorionescu
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 18 Feb 2018, 17:57

Re: Samsung PS60E6500 - Unable to connect to Netflix

Mesajde sammy » 19 Feb 2018, 10:25

Se poate reinstala aplicatia in smart? Prin absurd, ar putea fi un test de "online" care duce catre un "404" (not found). As incerca reinstalarea si daca nu... doar la pagina indicata (netlix.com/help) poti obtine raspunsul.

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3391
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!



Înapoi la Seria "E"

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.