De vreo 2-3 saptamani mi-am luat si eu o interfata comuna de la Digi. Dar nu prea m-am bucurat de ea... Am conectat-o la TV, dar evident ca la prima conectare nu facea nimic. Asa cum am mai spus-o intr-o discutie tot aici, am sunat la Digi si mi-au spus sa pun pe un canal codat din grila mea (TV 1000) si sa astept asa, privind la mesajul "Semnal demodulat" pana apare imaginea, in maxim o ora! Deja eram furios de o asemenea rezolvare, dar mi-a trecut repede pentru ca in nici 5 minute imaginea a aparut. Apoi mi-am facut lista cu favorite si m-am bucurat ca am scapat de telecomanda de la decodorul Humax pe care il aveam de la Digi.
Abia acum au aparut insa problemele. Dupa o vreme de zapat printre programe (ore bune, poate chiar a doua sau a treia zi) constat ca imi apare din nou mesajul cu "Semnal demodulat". Sun la Digi, le explic, reseteaza ceva la ei si imi cer sa scanez din nou canalele. Fac asta iar apoi din nou astept cateva minute sa apara semnalul. Mai trece o vreme si acum apare un mesaj: "Televizorul nu e compatibil cu interfata comuna" (sau ceva asemanator) si desi pot sa vad canalele codate, dupa o vreme iar apare "Semnal demodulat" si nu mai merg canalele codate. Deja incep sa ma panichez! Ma intreb chiar daca nu am cumparat un. TV stricat. Dar noroc ca am un prieten cu un TV identic care are si el o interfata CI+ de la Digi luata de la ei cu cateva zile inaintea mea. Il rog sa mi-o dea sa vad daca face la fel si cu a lui. Bucurie mare! Merge fara probleme. O iau pe a mea si incerc din nou. Merge toata ziua. Imi zic ca s-a rezolvat cumva, dar a doua zi din nou, dupa o vreme apare "Semnal demodulat". Sun la Digi si le explic situatia. Imi spun ca se rezelva, ca e posibil sa fie defecta interfata lor si sa merg la service! Le explic ca eu trebuie sa fac 120 de km dus intors ca sa ajung la service-ul lor si ca ce pot sa fac e sa o las la magazinul lor din orasul meu si sa o ridic dupa cateva zile dupa ce o verifica ei. Raspunsul e aberant! Nu se poate, trebuie sa merg la service! Buuuun, iau din nou prostia de echipament de la ei si o dau prietenului sa verifice la el. Nu trec cateva ore ca-i apare si lui mesajul ca nu e compatibila cu TV-ul, iar apoi dupa un timp "Semnal demodulat".
Acum nu mai stiam ce sa fac, sa merg la protectia consumatorului sau sa incerc sa rezolv pasnic, in spiritul sarbatorilor. Aleg pana la urma varianta din urma. Merg la ghiseul Digi si-i explic dnei de acolo situatia. Imi spune ca n-are ce sa faca, ei n-au inca un sistem care sa le permita sa ia echipamentele astea si sa le trimita in service si ca trebuie sa merg eu. Ok, ii spun atunci ca facem altfel: comand inca o interfata, iar cand vine aia, renunt la asta!
Pe moment nu stie ce sa faca... O intreb daca nu pot fi inchiriate mai multe si recunoaste ca da. Acum astept sa vina echipamentul nou cu speranta sa nu am acelasi ghinion!
V-am scris aceste randuri pe de o parte sa intelegeti cat de mult le pasa celor de la Digi de clienti, iar pe de alta parte ca sa aflati ce solutie am gasit eu la problema asta.
Apropos, s-a mai lovit cineva de asa ceva?