Probleme SMART

Aplicatii, update-uri.

Re: Probleme SMART

Mesajde cobma1976 » 17 Mai 2014, 06:14

adi_krusell scrie:Samsung anunta lucrari de intretinere la servere, pe data de 08 Mai 2014, intre orele 08:00 si 08:30. In acest interval, nu se vor putea folosi aplicatiile din Smart Hub.

Salut, please help.

Sant proaspăt posesor de f6500 și nu mă descurc cu smart hub. Nu pot să creez cont samsung(se înnegrește ecranul și nu face nimic) , nu merg decât See now și voyo, web browser merge, dar destul de greu, am net de la Romtelecom. Mă poate ajuta cineva?

0
0
cobma1976
Nou pe forum
 
Mesaje: 3
Membru din: 17 Mai 2014, 06:01


Re: Probleme SMART

Mesajde bradut » 17 Mai 2014, 07:34

De ce nu iti faci cont de pe un PC ? Apoi te conectezi la TV.Merge mai usor

0
0
bradut
Interesat
 
Coeficient: 13 (votes: 19)

Mesaje: 30
Membru din: 31 Ian 2014, 07:51

Re: Probleme SMART

Mesajde cobma1976 » 18 Mai 2014, 06:21

Mi-am făcut pe pc dar când îi dau creare cont sau conectare cont la TV nu face nimic, Black screen sau revine pe TV.

???

0
0
Ultima oară modificat de adi_krusell pe 18 Mai 2014, 14:53, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu citaţi postul imediat anterior.
cobma1976
Nou pe forum
 
Mesaje: 3
Membru din: 17 Mai 2014, 06:01

Re: Probleme SMART

Mesajde bradut » 19 Mai 2014, 07:27

Atunci verifica conexiunea la net.Daca este buna si tot nu functioneaza Smart Hub-ul,ramane sa suni la service.

0
0
bradut
Interesat
 
Coeficient: 13 (votes: 19)

Mesaje: 30
Membru din: 31 Ian 2014, 07:51

Re: Probleme SMART

Mesajde bradut » 21 Mai 2014, 13:44

Acum a aparut varianta de soft 1120.0
Daca nu merge nici asa,chiar trebuie sa suni la service

0
0
bradut
Interesat
 
Coeficient: 13 (votes: 19)

Mesaje: 30
Membru din: 31 Ian 2014, 07:51

Re: Probleme SMART

Mesajde smart_jr » 23 Mai 2014, 17:17

Salutare tuturor.

Pentru toti cei cu probleme pe SH va recomand urmatoarele:

1. Conectarea Tv-ului prin LAN (viteza net superioara)
2. Realizarea unui update de firmware la zi, dupa o vizita pe site-ul Samsung (de cele mai multe ori, pe site gasim un update mai nou decat cel online al tv-ului)
3. Dupa efectuarea update-ului, un reset la Smart Hub

In 99% din cazuri, dupa realizarea acestor pasi, nu mai apar probleme.

Unii utilizatori ce au ca provider Romtelecom, au probleme in conectarea Tv-ului atat prin Wi-fi cat si prin LAN, iar o conexiune instabila sau cu o viteza mica, poate duce la aparitia unor erori de genul eroare EXE la WebBrowser.

Mult succes!

1
0
Avatar utilizator
smart_jr
Experimentat
 
Coeficient: 45 (votes: 58)

Mesaje: 151
Membru din: 23 Mai 2014, 17:06
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme SMART

Mesajde chiciuc » 23 Mai 2014, 21:41

smart_jr scrie:1. Conectarea Tv-ului prin LAN (viteza net superioara)

Nu e neaparat superioara viteza pe LAN (daca wlan suporta IEEE 802.11n atunci WLAN chiar e superioara 150Mb>100Mb), dar e supusa interferentelor.
smart_jr scrie:Unii utilizatori ce au ca provider Romtelecom, au probleme in conectarea Tv-ului atat prin Wi-fi cat si prin LAN, iar o conexiune instabila sau cu o viteza mica, poate duce la aparitia unor erori de genul eroare EXE la WebBrowser.


Nu exista o legatura intre provider-ul de internet si disfunctionalitatile SMART.

0
0
chiciuc
Tehnician
 
Coeficient: 162 (votes: 237)

Mesaje: 373
Membru din: 29 Aug 2013, 13:54

Re: Probleme SMART

Mesajde bluey » 24 Mai 2014, 00:24

Problemele cu romtelecomul nu sunt datorate providerului ci routerelor furnizate de acesta, sau configurarii ciudate a lor.

Uite exemplu de problema datorata providerului: Smart hub se instaleaza in germana.
Acelasi aparat pe alt provider instaleaza smart hub normal.
Intalnita in Bucuresti asta. Ca sa vezi ca se poate . :D

0
0
bluey
În domeniu
 
Coeficient: 56 (votes: 84)

Mesaje: 132
Membru din: 16 Ian 2014, 22:42

Re: Probleme SMART

Mesajde chiciuc » 25 Mai 2014, 12:44

O explicatie a fenomenului expus de tine de dat de faptul cum se face localizarea utilizatorului. Daca SMARTHUB ar lua informatia de la selectarea tarii la initializarea tv-ului, acest lucru nu ar aparea. Probabil e luata dupa IP, dar daca e o clasa de ip-uri recent achizionata de provider, bazele de date nu sunt actualizate si utilizatorul e localizat in Germania (de ex).
O solutie rapida ar fi deconectarea modemului si reconectarea pana cand la o verificare pe internet iti da confirmarea ca ai un IP localizat in Romania.

1
0
chiciuc
Tehnician
 
Coeficient: 162 (votes: 237)

Mesaje: 373
Membru din: 29 Aug 2013, 13:54

Re: Probleme SMART

Mesajde smart_jr » 26 Mai 2014, 23:28

chiciuc scrie:
smart_jr scrie:1. Conectarea Tv-ului prin LAN (viteza net superioara)

Nu e neaparat superioara viteza pe LAN (daca wlan suporta IEEE 802.11n atunci WLAN chiar e superioara 150Mb>100Mb), dar e supusa interferentelor.
smart_jr scrie:Unii utilizatori ce au ca provider Romtelecom, au probleme in conectarea Tv-ului atat prin Wi-fi cat si prin LAN, iar o conexiune instabila sau cu o viteza mica, poate duce la aparitia unor erori de genul eroare EXE la WebBrowser.


Nu exista o legatura intre provider-ul de internet si disfunctionalitatile SMART.



Tin sa te contrazic :D
Un provider cu o conexiune de mica viteza, poate duce la updatarea partiala a SH-ului si de aici la diverse erori
99% din cazuri.... LAN >>>> WI-FI

0
0
Avatar utilizator
smart_jr
Experimentat
 
Coeficient: 45 (votes: 58)

Mesaje: 151
Membru din: 23 Mai 2014, 17:06
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la SMART

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

REVIEW
Samsung KU6072
PROMOTIE

Click aici pentru detalii!