Probleme SMART

Aplicatii, update-uri.

Re: Probleme SMART

Mesajde adi_krusell » 24 Oct 2014, 20:21

Salut.
Stie cineva la ce se refera codul de eroare "ERROR_OPENAPI_107"? Apare la deschiderea Smart Hub (seria F). Nicio aplicatie nu poate sa fie accesata. In setarile de retea, totul este OK, la stare retea spune ca TV-ul e conectat la internet. In LAN ruleaza continut fara probleme.
Am verificat in alta locatie daca functioneaza Smart Hub-ul si am primit raspuns afirmativ. Deci nu sunt probleme de server.
Multumesc.

0
0
UE40ES7000SXXH/SEK-1000/DIGI Smart CAM CI+ HD/Humax DIGI+C HD/A.C.Ryan PlayON!HD/Synology USB Station 2/ZyXEL NSA310/Nexus 7/Samsung Galaxy S4 I9505
"Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este atunci cand merge totul, dar nu stii de ce.
Eu imbin teoria cu practica: Nu merge nimic si nu stiu de ce."
Avatar utilizator
adi_krusell
Expert
 
Coeficient: 279 (votes: 480)

Mesaje: 696
Membru din: 17 Sep 2012, 11:37

Problema Smart Hub

Mesajde HollowMan » 02 Dec 2014, 14:45

Salutare,

De aproximativ 1 luna, aproape la fiecare deschidere a TV-ului 40ES8000 mi se updateaza Smart HUB-ul... Nu stiu ce are si e dubios deoarece il downloadeaza de pe internet si il instaleaza ca si cum ar face un update la ceva (procesul dureaza intre 10-15minute). S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Cunoasteti o rezolvare pentru ea? Deja nu mai suport :|

0
0
HollowMan
Interesat
 
Mesaje: 26
Membru din: 14 Mar 2013, 13:08

Re: Probleme SMART

Mesajde HollowMan » 13 Ian 2015, 10:10

Nu are nimeni nici o idee????

0
0
HollowMan
Interesat
 
Mesaje: 26
Membru din: 14 Mar 2013, 13:08

Re: Probleme SMART

Mesajde sammy » 13 Ian 2015, 10:37

Eu as da un reset la Smat Hub sau as dezinstala aplicatiile si apoi un reset. Ai incercat asta?

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3392
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: Probleme SMART

Mesajde chiciuc » 13 Ian 2015, 12:22

Ai sunat la Samsung Service?

0
0
chiciuc
Tehnician
 
Coeficient: 162 (votes: 237)

Mesaje: 373
Membru din: 29 Aug 2013, 13:54

Accesorii televizoare



Re: Probleme SMART

Mesajde essco » 07 Feb 2015, 12:31

SKYPE. Dupa fiecare update al aplicatiei (update care nu se poate evita, de altfel), la pornire trebuie sa bag iar user si parola. TV-ul letineminte, dar numaipana la urmatorul update - care se intamplalaintervaluri destul de dese. Stiti vreo metoda de e evita asta? Sau, macar de a evita update-ulaplicatiei? La voi e la fel?

0
0
40D5700 & Synology 110j
37ES5700 & Zyxel NSA310
Avatar utilizator
essco
Tehnician
 
Coeficient: 25 (votes: 35)

Mesaje: 253
Membru din: 24 Noi 2012, 19:47
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme SMART

Mesajde sammy » 05 Mar 2015, 09:39

Nu poti evita acest "reset" daca cei care fac update-ul aplicatiei nu s-au gandit sa pastreze userul si parola. Acest update este mai degraba un "install". Apoi ca nu poti opta sa actualizezi sau nu o aplicatie, este o alta prostie.

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3392
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: Probleme SMART

Mesajde Stefania » 30 Dec 2017, 21:23

Buna. De vreo 2 săptămâni am probleme cu tv-ul mai UE32ES6100. Cand intru pe net , imi spune ca nu sunt conectată Si error_model_bind. Imi vede reteaua si a functionala Am incercat cu resetare din fabrica, resetare smart hub si nimic.
Celalalt tv, seria 5 functioneaza, deci nu sunt probleme cu reteaua

0
0
Stefania
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 30 Dec 2017, 21:09

Re: Probleme SMART

Mesajde ursamajor » 31 Dec 2017, 21:58


0
0
Politica s-a nascut cand primul ticalos l-a intalnit pe primul prost.
ursamajor
Tehnician
 
Mesaje: 328
Membru din: 22 Mar 2015, 21:23

Re: Probleme SMART

Mesajde sammy » 21 Feb 2018, 09:06

Se pare ca acest text, postat de 2 ori identic ar fi o solutie:

Solved.

I had same error suddernly this week and not been able to run apps etc. although network connection were regonised and ok in settings. goto main menu on tv, then support, then software update. follow the instructions for installing the software (make sure that the network settings are ok first). After the TV reset its self.. no more ERROR_MODEL_BIND and apps / Neflix working again. So I think Saumsung is creating an error for us when it wants us to do a system software update.


Deci un update de firmware...

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3392
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!


Anterior

Înapoi la SMART

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.