sammy scrie:Așa ca fapt divers... ce TV ai?
Ce pot să-ți zic este că ești primul care enunță problema asta. Poate un nou update ar rezolva? Nu știu...
Cei de la service este ciudat că au zis asta pentru că update-urile sunt publice și ar trebui să însemne că se rezolvă anumite probleme, nu că se strică ce funționează.
Dacă tot ai încercat alt HDD, spune-mi, a formatat TV-ul partiția pe care se înregistreză? Ști că face acel "preparing"...
Salutare si ma bucur pentrul raspunsul prompt!
Scuze ca nu am trecut modelul TV din prima.
UE32ES5500VXXHDesigur ca a formatat, altfel nu puteam inregistra, l-a formatat si l-a verificat citire/scriere.
Daca nu ma rezolva la service, avand in vedere faptul ca TV-ul este in garantie, ar trebui sa il inlocuiasca, nu?
Am 2 carti de garantie (una mica si una mare), in care sunt trecute situatiile in care nu se acopera garantia produsului, dar apar lucruri diferite referitoare la software.
In cea mica si in mai multe limbi, printre care si romana scrie clar :
"schimbarea starii originale a produsului prin interventii software/hardware (altele decat cele recomandate/oferite de Samsung" <<la asta nu gasesc link>>
In cea mare, care e doar in romana, apare alt lucru referitor la software :
"....functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare....." :
http://www.samsung.com/ro/support/warranty/warrantyInformation.doEu consider ca
ar trebui sa fie inlocuit produsul deoarece nu mai corespunde caracteristicilor si update-ul l-am facut de pe site-ul Samsung.
Am mai avut cineva probleme software? S-a inlocuit TV-ul?
Multumesc.