Browserul nu mai functioneaza!

Browserul nu mai functioneaza!

Mesajde kosar » 20 Mar 2014, 17:29

Buna.

De cateva zile, in momentul in care intru in SmartHub si vreau sa folosesc browserul, i-mi apare mesajul ca trebuie sa se updateze. I-l las sa se updateze, dupa care zice o eroare in fisierul exe, si bineinteles nu mai functionaza ?

La voi mai functioneaza browserul ?

Mentionez ca tv-ul este un UE26EH4500, si versiunea de software de pe televizor este: 1042

0
0
kosar
Interesat
 
Mesaje: 46
Membru din: 30 Mar 2013, 12:55

Re: Browserul nu mai functioneaza!

Mesajde sammy » 20 Mar 2014, 19:25

Probabil e eroare de "moment" in update-ul de pe server. Din pacate aceste erori apar destul de des, insa se rezolva in 1-2-3 zile, cand cum...
Aceasta eroare este similara cu problemele generale din SMART... cand dispar aplicatiile, reapar dupa o perioada (zile).

0
0
Avatar utilizator
sammy
Reviewer
 
Coeficient: 571 (votes: 1010)

Mesaje: 3405
Membru din: 09 Sep 2012, 12:26
Localitate: In your TV!

Re: Browserul nu mai functioneaza!

Mesajde kosar » 23 Mar 2014, 09:53

Astazi s-a updatat smarthub-ul in mod automat, (a doua oara de la aparitia problemei !) si se pare ca browserul si-a revenit !

0
0
kosar
Interesat
 
Mesaje: 46
Membru din: 30 Mar 2013, 12:55



Înapoi la Probleme - Seria E 2012

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

cron
Adaptor convertor video audio SCART la HDMI sau HDMI la SCART.
Inchide