de Ionutz83 » 06 Mar 2017, 22:10
Exact, este o banala combinatie de taste.
Daca nu vor de ce nu o scot si sa faca sa poata fi accesat doar de catre tehnicienii lor.
Oricum e o prostie si nu cred ca ar anula cineva garantia daca nu se constata ca defectiunea s-a produs exclusiv din cauza ca s-a accesat meniul service si s-au modificat parametrii.
Daca cineva cumpara un TV, acceseaza meniul service, nu-i place ca nu are panel SAMSUNG si il returneaza iar acel TV ajunge la careva care poate habar nu are de meniul service, ce se intampla, i se anuleaza garantia la proprietarul final?
Poti dovedi ca meniul service a fost accesat de proprietarul actual si nu de altul?
Si nu discutam de resigilate, ci de TV-uri noi, pentru ca, EMAG de exemplu (si asta va spun din testate), daca un TV a fost desfacut si accesoriile nu au fost desigilate si apoi returnat, ei il resigileaza si il vand ca si nou.
Eu cand am primit un TV de la ei era cu urme de degete pe ecran si cand l-am dus inapoi au zis ca ei il desfac sa vada daca nu e crapat panelul.
Eu pot lua un TV de la ei, il desfac doar TV-ul, accesez meniul service, nu imi place tipul de panel, il returnez, ei vad ca accesoriile sunt sigilate, ii pun scotch inapoi si il vand ca si nou pentru ca ii poti da reset si totul e ca si cand il scoti prima data din cutie.
In astfel de caz (si se poate intampla ca TV-ul testat de mine si cu meniul service accesat sa fie testat si de altcineva la fel si sa fie 2 accesari de meniu service) ce se intampla, anulezi garantia la cineva care nu are nicio vina?
Cand ai 14 zile retur la comertul la distanta la orice magazin, nu cred ca, anularea garantiei pe baza accesarii meniului service este ceva ce se poate face pentru ca nu poti demonstra ca meniul a fost accesat de tine sau de altcineva.
Sa cripteze cumva accesarea meniului service, sa ceara un cod pe care doar tehnicienii lor il stiu si au rezolvat problema.