de smart_jr » 21 Aug 2014, 08:59
@sammy : pe baza ip-ului esti identificat si se descarca o lista standard conform unor intelegeri intre Samsung si dezvoltatorii respectivi (nu stiu daca ati observat dar Youtube trebuie descarcat manual).
Serverele sunt in acelasi loc, de obicei pica toata Europa (nu am auzit sa pice doar intr-o tara).
Pentru a rezolva problema aplicatiilor care dispar, recomand :
1. Conectare pe lan
2. Update soft
3. Resetare smart hub (sa ceara acordul pt termeni si conditii)
4. Rabdare
Eu de obicei, dupa reset, dau sa pornesc web browser
O sa vedem in smart hub un mesaj de genul "conectativa pt bla bla bla"
O sa ceara actualizare la Web browser apoi o sa vedem ca se instaleaza apps-urile.
Atentie: la seria E, dupa descarcarea aplicatiilor, mai primim un mesaj ca smart hub necesita actualizare.
O sa șteargă tot si o sa instaleze alte apps.
La F nu stiu daca ultimul pas este valabil, nu am mai facut de mult o instalare de smart hub