Înțeleg frustrarea... Este nasol, indiscutabil.
Nu știu dacă ai încercat, dar merită să întreb...
- un restart de router?
- renunță temporar la securitatea wireless
- verifică semnalul... Poate la pornire TV-ul vede că routerul nu mai este în zonă (range)
- da, este foarte posibil să fie de la ceva update pentru că s-a mai discutat aici pe forum de un firmware care avea probleme de conectare (chiar la serie E dacă bine știu)
- da, este adevărat că Samsung o cam sfeclește când îi vorba de scos buguri. În loc să repare, strică, sau dacă repară ceva sigur strică altceva. Este crudul adevăr, dar să vezi și în curtea concurenței ce update-uri scot și ăia.
- probabil ai să zici că nu ai modificat nimic la router, distanță etc... dar totuși. Eu într-o seară aveam întreruperi la un film HD 720p și m-am dus în camera cu routerul și l-am reorientat puțin și am scos una alta din priză, să nu aibă "câmpuri electrostatice" prin zonă... Am încercat și eu... A mers
Diferența de câțiva biți și filmul merge flawless.
Apelez la răbdarea ta și poate se rezolvă... Eu de exemplu nu mai am răbdare cu problema decalajului audio la Dolby Digital. Încă nu am găsit timp să duc TV-ul în service să le dau temă de casă.