32F5500 - SmartHub - Aplicatii inactive

2013

32F5500 - SmartHub - Aplicatii inactive

Mesajde Adex » 27 Iun 2014, 08:03

Salut. Mi-am luat un samsung UE32F5500, am dat un update la soft cum m-a sfatuit baiatul de la Domo, dar problema este ca, la accesarea SmartHub, aplicatiile sunt inactive. Asta e ciudat - in magazin a verificat si mergeau, acasa au mers la prima deschidere, acum nu mai merg. Tv-ul e conectat la net wireless, deci nu stiu de ce nu se activeaza :(
Cand inchid tv-ul si il deschid, aplicatiile sunt active, dar dispar in cateva secunde si apoi apar ca inactive, fara sa poata fi accesate. Singurele active sunt Voyo si SeeNow, care nu ma pasioneaza..
Daca raspunsul e evident scuze, abia l-am luat si mi-am prins urechile.
Multumesc :roll:

0
0
Adex
Nou pe forum
 
Mesaje: 1
Membru din: 27 Iun 2014, 07:52

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Mesajde adi_krusell » 27 Iun 2014, 08:24

Salut.
Incearca o resetare a Smart Hub-ului (Menu > Caracteristici Smart > Resetare Smart Hub). Codul PIN este 0000 (4 x zero).
Succes.

0
0
UE40ES7000SXXH/SEK-1000/DIGI Smart CAM CI+ HD/Humax DIGI+C HD/A.C.Ryan PlayON!HD/Synology USB Station 2/ZyXEL NSA310/Nexus 7/Samsung Galaxy S4 I9505
"Teorie este atunci cand stii totul, dar nu merge nimic.
Practica este atunci cand merge totul, dar nu stii de ce.
Eu imbin teoria cu practica: Nu merge nimic si nu stiu de ce."
Avatar utilizator
adi_krusell
Expert
 
Coeficient: 279 (votes: 480)

Mesaje: 696
Membru din: 17 Sep 2012, 11:37

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Mesajde ares_geo » 27 Iun 2014, 10:48

Salut,

Cred ca cel mai simplu ar fi sa dai un telefon la suport clienti Samsung - ei iti pot face resetare din meniul de service :
relatii clienti samsung.jpg


TEL: 08008 SAMSUNG
(08008 7267864) - apel GRATUIT
Web: www.samsung.com/ro
Programul de lucru:Luni – Vineri: 9:00 – 18:00

0
0
ares_geo
Curios
 
Coeficient: 10 (votes: 16)

Mesaje: 18
Membru din: 22 Ian 2014, 11:28

Accesorii televizoare



Re: SmartHub - aplicatii inactive

Mesajde bluey » 27 Iun 2014, 13:53

In perioada Campionatului Mondial, 12/06 - 13/07, Call center-ul Samsung are program prelungit pentru DTV suport:

Lu - Vin: 09:00 -21:00;

Sam - Du: 10:00 - 15:00


Oricum problema lui Adex nu e atat de complexa incat sa necesite apelarea call centerului.
Smart Hubul seriei F este ceva mai complex si are nevoie de mai mult timp sa isi faca update si sa isi instaleze ultimele versiuni ale aplicatiilor preinstalate.
Dupa resetare trebuie tinut mai mult timp conectat la net sa se incarce toate aplicatiile (desi uneori nu mi-a mers decat pe cablu datorita vitezei reduse a wirelessului).

0
0
bluey
În domeniu
 
Coeficient: 56 (votes: 84)

Mesaje: 132
Membru din: 16 Ian 2014, 22:42

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Mesajde ares_geo » 27 Iun 2014, 14:13

asta este rolul unui call-center. atunci cand un client are o problema cu un produs/functie/etc sa poata intreba.

clientul (Adex) are o problema pe care cred ca ar trebui sa o adreseze.

0
0
ares_geo
Curios
 
Coeficient: 10 (votes: 16)

Mesaje: 18
Membru din: 22 Ian 2014, 11:28

Re: SmartHub - aplicatii inactive

Mesajde smart_jr » 27 Iun 2014, 18:12

Eu zic ca daca a ajuns pe forum, poate sa faca si singur resetarea, altfel apela catre call center :))

Adex, fa cum spune bluey si cu cablu de lan.
Pierzi mai putin timp asa :D

0
0
Avatar utilizator
smart_jr
Experimentat
 
Coeficient: 45 (votes: 58)

Mesaje: 152
Membru din: 23 Mai 2014, 17:06
Localitate: Bucuresti



Înapoi la Seria "F"

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Despre noi

Comunitatea detinatorilor de televizoare Samsung.

Convertor audio 5.1 surround, digital la analog, optic la RCA
Inchide