Salut.
Am un TV UE32F5500.
Acum aprox. 2 sapt am facut un upgrade de software de la versiunea 1117 (cred) la noua versiune 2101; Upgrade-ul s-a desfasurat online - TV-ul fiind conectat la internet prin cablu, nu a fost nici o problema, televizorul a functionat si functioneaza normal, DAR, zilele trecute am incercat sa vad continut de pe un stick USB.
Nici nu m-a lasat sa il accesez, si imi deschidea un pop-up cum ca nu sunt conectat la internet si sa verific conexiunea la retea.
Dupa un restart la router si-a revenit internetul si implicit am putut accesa continutul de pe stick-ul USB.
Dupa o zi am facut o noua incercare, am scos intentionat router-ul din priza ca sa fiu sigur ca nu am internet nici prin cablu si nici prin fir si am constatat ca daca nu am acces la internet nu pot accesa zona de media player (nu pot accesa continutul de pe stick-ul USB si nici HDD extern (am zis sa elimin varianta ca ar fi defect stick-ul), nu doar ca nu imi reda continut, nici macar nu pot accesa sa vad fisierele).
Am sunat la Call la Samsung, au intrat remote, au facut si ei o resetare la setarile din fabrica (facusem si eu una deja) dar nu si-a revenit si m-au trimis la service in Iasi, sa imi faca o verificare Hardware.
A mai patit cineva aceeasi problema? A mai facut cineva update la aceasta versiune 2101 de software? A reusit cineva sa rezolve aceasta problema?